Nieuw deeltje.
Het is lang geleden.
Sorry daarvoor xx

Justin's POV

'Nee,Justin! Dat doe ik je niet aan!' Ik raak geirriteerd. 'Ashlyn,ik wil je helpen.' Ze zucht. 'Ik ken je pas net. Het lijkt me beter van niet..' Ik knik begrijpelijk. We melden ons bij de administratie en moet in het daglokaal zitten. We zitten er samen met nog een jongen. Tot mijn verbazing kent Ashlyn hem. 'Jamie? Wat doe JIJ nou weer hier?' vraagt ze vol verbazing. De jongen lacht; 'Ik had Mulders.' Ze knikt. 'Some old story dus.' gaat hij verder. 'Owh dit is trouwens Justin.' Ik steek mijn hand uit. Hij schud mijn hand. 'Jamie' zegt hij kortaf. Ashlyn kijkt hem raar aan. Ze zucht daarna en gaat zitten. Ik wil naast der zitten maar ze schud haar hoofd. ' Ga twee plaatsen verderop zitten.' Ik doe wat ze zegt. Ik pak mijn liedjesschrift uit mijn tas en ga een liedje over hoe moeilijk Ashlyn doet. Ik zie dat Jamie al de hele tijd boos aanstaart. Ik zie Ashlyn sip kijken en wat schrijven op papier. Wanneer de bel gaat rent Ashlyn zowat de deur uit. Ik kijk verbaasd naar Jamie. 'Het is beter als je bij der wegblijft.' 'Waarom dan?' vraag ik. 'Ashlyn gaat stiekem met mij om. Maar eigenlijk mag ze helemaal niet met me omgaan. Ik ben het vriendje van Christel tegen mijn zin in. Mijn ouders kennen haar ouders en die hebben ervoor gezorgd dat ik nu haar ''slaaf'' moet zijn. Ik was verliefd op Ashlyn,maar door Christel had ik er geen zin meer in. Mijn cijfers gingen achteruit door haar.. Maar als ik met Ashlyn ben gaan mijn cijfers vooruit. Mijn ouders kunnen niks doen. Zonder de ouders van Christel waren we nu op straat.. Ashlyn heeft van alles geprobeerd om mijn ouders over te halen,maar niks werkte. Daarom is ze zo onzeker en gebroken van binnen.. Ik hoorde van Ashlyn al dat Christel je claimde.. Dus nu moet je afstand nemen of naar Ashlyn gaan en het risico nemen dat je problemen krijgt.' Ik zucht. 'Dan heb ik maar problemen,ik vind Ashlyn leuk.' Jamie zucht. 'Veel succes..' Ik loop het daglokaal uit en ga naast Ashlyn staan. Ze kijkt me bezorgd aan,schud der hoofd en loopt weg. 'ASHLYN KOM TERUG!'

Reageer (1)

  • Anoushi

    verdeer!!!!
    kudo en abo :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen