Opdracht 2 - DarkSavior
De tweede opdracht is een vrij persoonlijk gedicht. Schrijf over iets waar jij je schuldig over voelt naar een bepaald persoon, of waar je spijt van hebt.
I hate myself for being so ignorant
Why can't I see that I let you suffer
That I place you in a uncomfortable position.
Why couldn't I see it or notice it
I always notice everything
But this, this was unexpected
I hurt you without knowing it
It was a mistake made by my ignorance
Why didn't I noticed your suffer
Why didn't you say anything
You wouldn't hurt me
But I have to know it
Else I can't change
If something bothers you,
Then say it to me, in my face
That's the best thing you can do
Reageer (3)
Erg mooi gedicht, je brengt het gevoel en de sfeer ervan goed over. Ik heb een foutje gezien in je zinsopbouw. "Why didn't I noticed your suffer" zou moeten zijn "Why didn't I notice your suffer".
1 decennium geledenOok ik vind het opvallend dat je 4de strofe langer is. Ik vind het opzich niet heel storend, maar het klopt niet helemaal bij de rest. Verder vind ik dat je echt een mooi gedicht in elkaar hebt gezet!
Cijfer: 8,5
Dit is ook een heel mooi gedicht, je engels is erg goed en is fijn om in dit soort gedichten te lezen. Ik persoonlijk vind het storend dat de 4de strofe langer is dan de rest, maar dat zal wel aan mij liggen. Verder een erg mooi gedicht. Knap gedaan!
1 decennium geledencijfer: 8,5
En zoals ik al verwacht had, een nieuw prachtig gedicht van jou. Je gebruikt je Engels heel goed alleen ik vind wel dat je heel veel woorden heel vaak gebruikt. Aan de ene kant vind k het storend, maar aan de andere kant maakt het het gedicht ook wel pakkender en laat het onderwerp duidelijk aankomen.
1 decennium geledenCijfer: 8.8