Twenty.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
Jammer genoeg is die kudknop geen slet en kan ik 'm maar één keer per dag gebruiken OKE MAAR MENSEN IEDEREEN OP DIE KNOP DRUKKEN WANT ANKE VERDIENT HET. Hahaha. Anyways, ik was blij om te lezen dat alles terug beter met haar gaat, maar hgiuerhgiu wie is wat? Wie is er daar binnen gekomen? Is het haar pooier of haar dealer? ezuifhiuezghiu Fucking hell, ik wil het weten! Aaaarrrgggg, frustratie xd! Hahaha. Anyways. Jij schrijft echt zo goed en natuurlijk worden jouw hersensspinsels gewaardeerd, want ze zijn fucking geniaal!
1 decennium geledenNo way, dat is die Maxim toch? =o Of was het Felix? Nee wacht, Felix is die broer dacht ik. Maar oké, dat maakt niet zo veel uit want je schrijft toch weer prachtig. En ik zal die kudo-knop met alle plezier verkrachten voor je. Snel verder
1 decennium geledenVerkrachtn niet maar er steeds op drukken wil ik wel doen hha.
1 decennium geledenJe verdient het je schrijf echt prachitg!
Mooi geschreven!
x
ik wil weten wie die klootzak is ö
1 decennium geledenOmgomgomg, dat is die.. Dude.. ik ben zijn naam vergeten !
1 decennium geleden