Foto bij 021 Lotta POV

<3
Als jullie die Flashback's vervelend vinden zeggen jullie het dan? Ow en ik weet een manier om BTR -Nou ja James en Kendall- er meer in voor te laten komen maar dat is wel pas over een paar hoofdstukken eerst even deze dag :P afmaken. Ow en houden jullie van drama? :D xD Nee? Pech. Heb namelijk wat best wel "dramatisch" bedacht :D. Jullie merken het wel. Denk niet dat het al over 2 a 3 hoofdstukken is, kan namelijk best nog wel even duren. Maar misschien ook niet :)
En sorry dat ik gister niks geUpload heb. Ik was de hele dag weg :( en juist net weer op plekken zinder Wifi verbinding -_-' Daarom nu een stukje ik. Op de vraag waarom niet eerder kan ik heel makkelijk izjn.. moest koffer ed. nog inpakken en pa/broertje zaten op de computer.
-xxx- Love you
Morgen ga ik op vakantie. Dus misschien komt er een dag niks maar ik probeer zo veel mogelijk te uploaden. Ik ga namelijk in de auto op de laptop al allemaal hoofdstukjes schrijven zo dat ik dieop quizlet kan zetten als ik wifi heb :)
Please ontabo niet ..
Love u

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • TheBiebAmore

    haha love the story <'3.
    ik zie serieus al kendall, justin en een of ander meisje dit doen nou ik het lees... xD
    geniaal.
    kijk maar wnr je kan activeren, (:
    ik ga ook weg,
    maar voor een kleine prijs kan ik heel lang op internet en dan ga ik al je hoofdstukjes lezen omdat ik me anders verveel en ik echt van je verhaal hou :3. je hebt niks aan mijn reactie maar dat maakt mij niet uit,

    fijne vakantie. waar ga je heen en hoelang ?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen