Foto bij 30. Who are you??!!...

haaii nog een hoofdstukje:D
XXXXX
Twifan (flower)

Vanavond nog een stukje waarschijnlijk!!!:D

30. Sophie

Snel rende ik het bos in want ik hoopte dat niemand dan achter me aankwam. De tranen vlogen over mijn wangen. Waarom moest het allemaal zo lopen toen. Ik wou dat ik het allemaal gewoon kon vergeten, maar zo werkt dat helaas niet helemaal. Ik wilde hier opnieuw beginnen en niet steeds terugdenken aan toen. Ik ben hier wel gelukkig, maar het is toch anders...
Opeens zie ik een flits langs me heengaan. Alsof iemand met een razend tempo langs me heen raast. Maar dat is natuurlijk onmogelijk. Ik grinnik in mezelf. Ik begin echt gek te worden hier zo langsamerhand. Dan komt de flits dichterbij. Hij lijkt van ver in het bos recht op mij af te komen. Binnen een seconde staat hij voor me. Ik schrik. Het is gewoon een mens. Hij kijkt me boos, maar ook een beetje geamuseerd aan. Volgens mij moet ik mijn constatering toch een beetje bijstellen. De man heeft gouden ogen en een blanke huid. Eigenlijk eerder een witte huid. Voorzichtig doe ik een stapje naar achter. 'Je bent op ons grondgebied!' zegt hij tegen me. Grondgebied?! 'Pardon' stoot ik uit. Ik trek één wenkbrouw op en kijk me raar aan. Hij begint te lachen. 'Waarschijnlijk heeft Sam je dit nog niet verteld omdat je nog zo nieuw bent. Maar jullie wolven mogen niet over de grens heen' zegt hij twijfelend. 'Wolven??!!' stoot ik ongelovig uit. Ik trek nu ook mijn andere wenkbrouw op. 'Ik ben gewoon een mens hoor!' zeg ik bang. 'Bestaan er wolven dan? Is Sam een Wolf? Zijn er nog meer zogenaamde wolven?' vraag ik in de war. De man moet lachen. 'Oké, rustig maar, jij bent duidelijk nog geen wolf! En volgens mij heb ik hier iets verklapt' zegt hij onschuldig. 'Ik ben Emmett trouwens' zegt hij er snel achteraan. 'Aangezien ik me nu toch al versproken heb kan ik je maar beter de hele waarheid vertellen'. Mijn ogen lichtten. Eindelijk kan iemand me dat vertellen. 'Graag' zeg ik gretig. Emmett lacht weer. 'JE zou het toch wel binnekort te horen krijgen, als ik het zo ruik!' Ik mag hem wel. Eindelijk iemand die er niet om heen draait en nog met een goeie dosis humor ook.

p.s. morgen moet ik werken dus misschien dat ik morgen avond nog een stukje kan plaatsen, maar dat weet ik niet zeker..ik probeer in ieder geval elke dag eentje te plaatsen (flower)

Reageer (2)

  • Phlegethon

    Typisch Emmett

    1 decennium geleden
  • vampgirly

    That's EmmettxD
    Gwn rechtuit zeggn waar het om gaat(Y):P
    Verder(flower)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen