It starts here
Voor het eerst in lange tijd las ik mijn heksenboeken nog is of ook wel dagboeken bij gewoone mense genoemt.Toen ik ze las verschoot ik van de hoeveelheid pijn ik had geleed de tranen stonden in mijn ogen ;maar je moet het verleden kunnen vergeten om een spoedige toekomst te gemoet te gaan met die gedachte sloot ik mijn book of schadow(dagboek) en legde hem bij de rest van de spullen.Ik ging naar beneden en werd vrolijk begroet door mijn hysterische maar gelukkige mam 'hey klein wonder' zei ze . ik snap niet waarom ze me nog altijd klein noemde nu ik al groter dan haar was maar ik zal altyd haar kleine meid blijve denk ik .Ik had snel mijn ontbijt op en ging op weg naar school .'zie dat je niemand behekst hé' riep mijn ma na .Moest heel de straat wete wie ik was:(.Ik kwam op school aan en iedereen staarde mij aan .wat nogal vaak gebeurt omdat het populaire groepje er nog niet was en ik werd daarom maar aan gestaard zonder meer aandacht te geven aan de staardes liep ik naar mijn groepje .We waren onder tussen met 7 .'hey 'groette iedereen mij .ik glimlachte gwn en keek is naar iedereen ,je had steffi een heel stil meisje maar ja, kate een opvliegend typeke ,Ciara mijn beste vriendin ze was gewoon weg super en snapte me het beste ,laura een verwend nest maar ze was toch aardig.en dan de tweeling broers dave en dann . ze waren ontzettend aardig maar als er een knap meiske lang kwam waren ze helemaal anders . Ik sloot mijn ogen en ademde heel diep .'Wat is er ?' vroeg Ciara onmiddelijk aan mijop haar ongeruste toon.ik opende mijn ogen en keek haar aan .Op haar gezicht stond te leze dat ze nu nog ongeruster was .ze zag waarschijnlijk mijn ogen van kleur verandere nu vraag je je af hoe ik dat weet mijn ketting een pentagram verandert dan mee .'alleen maar nieuwe 'zei ik rustig want er was nix aan de hand .'hoeveel?' vroeg kate 'eumh 4 jongens en 3 meisjes en ze komen nu binne '
we draaide ons allemaal naar de deur van de schoolgang en inderdaad daar stonden 7 mensen ,Ze waren de meest perfecte mense die ik in mijn hele leven had gezien ze hadden allemaal het zelfde onnatuurlijke lichte huidskleur,ik keek naar Dave en dann die met open mond naar de meisjes aan het staren waaren .'HEy dave en dann stop is met kwijlen 'lachte ik .ze deden snel hun mond dicht en begonne te blozen .'Stop maar met geilen op hun 2 van hun zitte in onze klas 'zuchte ik .'en van de jongens 'vroeg kate .' 3 denk ik ,ik krijg het niet goed door kom we vertrekke al '.ik vertrok en de rest volgde mij .Ze vonde me de baas van het groepje ik haate het maar ja
Reageer (3)
heeej leuk snel verder en ik weet wel namen
1 decennium geledenik stuur wel ff een prive bericht
Snel verder
1 decennium geledenNice
1 decennium geleden