Foto bij amelia,(L))

na het eten lopen ryan en ik naar de spa. 'een jacuzzi graag voor twee personen'zeg ik tegen de spa medewerkster., 'oke, bad 7 is voor jullie, hier is je muntje'zegt ze, ryan en ik lopen naar de jacuzzi,'even by the way amelia. justin stalkt je'zegt ryan terwijl hij voorzichtig naar het bad naast ons wijst, ik zucht. 'ik haat hem'zeg ik. 'iknow'zegt ryan. ik zucht en laat me in het bad vallen. 'wat wil justin van me?'fluister ik tegen ryan. 'weet ik veel,'zegt hij, het is een tijdje stil, totdat de spa medewerkster eraan komt met de handdoeken.'jullie tijd is voorbij, jullie kunnen nu naar sauna nummer 5'zegt ze. 'oke dankuwel'zeg ik zo beleefd mogelijk. 'hier is jullie sauna muntje'zegt ze en geeft ons het muntje. ryan en ik stappen uit het bad, en slaan de handdoeken om ons heen. we lopen naar de sauna. ik kijk om en zie dat justin me weer na staart, 'wat wil hij toch van me?'zeg ik tegen ryan die zijn schouders ophaalt. we stappen de sauna in. die heel sterk naar eucalyptus ruikt. ik adem diep in en laat me rustig wegzakken in de oase van eucalyptus. als ik bijna slaap word er op de deur geklopt. 'jullie tijd is voorbij'zegt weer één van de mederwerksters. we lopen rustig de sauna uit en springen in het koude bad.
een paar minuten daarna springt justin ook in het bad, ryan zwemt naar het toe en begint met hem te praten. ondertussen klim ik uit het bad en trek mijn normale kleding weer aan. ik stop mijn bikini in mijn tas en loop naar het "appartementje", het lijkt wel op een appartementje maar dan op een schip.

Reageer (2)

  • lauratje131

    snel verder plz

    en wat is jb een stalker.
    xD

    1 decennium geleden
  • Anoushi

    oeww... justin vindt haar leuk!!!
    vederr (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen