Foto bij he is cute but why is he doing as a cild

De schok was zo hard dat ik tegen de grond vloog.Het leek wel een stenen muur waar ik tegen vloog alleen dan ijs koud . 'Kun je niet uitkijken,of is er misschien niet genoeg plaats voor je in de gang 'zei een jongen.
Het leek wel iemand van de 6 die ik op de parking zag.
Sorry hoor maar het is nogal moeilijk om te zien waar je loopt als je een plattegrond bekijkt,ik wapperde met het plattengrond 'en misschien zou jij kunnen uitkijken' zei ik kwaad ,het kwam niet alleen omdat hij niet uitkeek maar ook omdat het gevoel nu bijna onuitstaanbaar was.Ik stond recht en keek kwaad naar zijn gezicht en hij naar die van mij.ik zag vanalles voor me ,eerst het gezicht van me zelf met donker paarse ogen ,ze was blij omdat ze het voelde ,ze zou direct de jongen willen vermoorden en dan het tweede gezicht was van een vorige watcher van me .het was al lang geleden dat ik dat gezicht had gezien maar ik herinerde alleen nog wat hij altijd tegen me zij waneer ik de controle van vampiers te doden verloor.'Als je je zelfbeheersing verliest verlies je de controle over je eigen lichaam.' Ik vond het altijd belachelijk en had nooit verwacht dat een normaal mens me dit gevoel kon geven alle ja normaal mens hij leek niet echt normaal hij had zwarte ogen ,brons bruin haar en zijn gezicht was in de hele lijn gewoon perfect te perfect .
'Je klas is hier de gang uit en dan rechts de hoek om'zei hij bruut.
Hoe ?Ik weet het hoor ik ben heus niet slecht in kaart lezen hoor zei ik nu echt geergert aan zijn toon.
Ik zeg het maar ik zou niet willen dat je verdwaalt in deze kleine school gniffelde hij .
Dat zal echt niet gebeuren '-ik stapte naast hem gewoon voor dit onozele gesprek te doen eindigen.Zo kinderachtig iemand had ik nog nooit ontmoet.ik liep de klas binnen gaf een briefje aan de leerkracht ,ik mocht gaan zitten waar ik wou en ik zag David al enthousiast heen en weer zwaaien dus ging ik naast hem zitten.'Waar bleef je toch '
Gewoon wat verkennen fluisterde ik
De voormiddag ging rustig ,iedereen keek naar me net zoals ik voorspeldt had zelf dat ik helemaal achteraan zat hield ze niet tegen om te kijken ik voelde me er ongemakkelijk bij.tijdens geschiedenis sprak een groot nochal zwaargebouwde jongen met lang blond haar.Hij hete ruben hij was erg aardig en bracht me over al .Tijdens de lunch bracht Ruben me naar zijn groepje ik herkende deborah zij zat ook in geschiedenisklas,Ruben stelde me aan iedereen voor en ik hield de namen niet bij.Ze waren wat aan het bazelen oveer het valentijns bal en ik had opgevangen dat het verplicht was;Ruben zat me de heletijd vragen te stellen en david was er ondertussen ook komen bij zitten.Allebij waren ze naast me komen zitten en vroegen ze naar mijn aandacht die ik niet gaf er was een meisje die over me zag en ik was naar haar aan het luisteren of toch half.
Ik hoorde in de gang naar de kantine voetstappen en ik vond het raar dat niemand anders die kon horen.de deuren vlogen open en ik verschoot ,niemand leek het te merken waarschijnlijk waren ze het gewoon.De zes van de parking stapte sierlijk naar hun plaats vanachter in de kantine.In een wat ik vond een donker hoekje er kwam licht want er was een klein rond raampje naast hun maar de zon zou er nooit schijnen.Ines zag dat ik de heletijd op keek naar hun.Het leek wel dat ze uit een tijdschrift waren gestapt of ze leken bewerkt met foto schop alleen waren ze echt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen