The pain i feel is harder than everything in tis world
.Ik begon te huilen .Dit was het schilderij van mijn vader en ik en mijn moeder stonden er op .ik kon me herinneren dat hij schilder was en dat hij dat prachtig deed ik mocht altijd met hem mee gaan als hij ging schilderen .Ik hoopte dat niemand het hoorde dat ik huilde,maar te vergeefs Britney stond achter me en draaide me om. Ze hield me vast .'Ik heb dit speciaal gedaan om dat ik weet hoeveel pijn je hebt om zonder ouders te leven dus ik hoop dat je nu iets gelukkiger gaat zijn .Ga nu naar je kamer en laat het bezinken'.
Ik liep naar mijn kamer met mijn koffer en pakte uit legde alles op een plaats .Ik had de kamer aan de kant van de straat en ik had ook zicht op het beekje. het grootte raam dat ik zag had een beetje weg van een bed ook al was het niet de venster bank was alleen zo groot.Ik legde daar wat kussens en een prachtig hemels blauw dekentje zodat ik daar wat kon leren of nadenken of misschien zelf gelukkig zijn als dat hier kon.
Mijn kamer was mooi ,de muren hadden een rood/paarse kleur .Mijn favoriete kleur .Ik keek naar de bureau die was iet of wat versleten ,mijn laptop stond er wel al op. Op mijn nachtkasje stonden foto's van toen ik klein was met mijn ouders .Ik vond op mijn bed een cadeautje .ik maakte het open er zat een gsm en een beeldschoon kettinkje in. in het kettinkje stond een tekst in gegraveerd. Voor mijn lieve kleine meid voor haar verjaardag .het kettinkje was van puur zilver en de tekst was van goud .Het kettinkje had ook een vorm van een kruis en ik herinnerde dat mijn moeder het altijd droeg toen ik klein was en het was de ketting die ik droeg wanneer ze een ongeluk hadden ,ik was zo ongelukkig dat ik het was verloren . De gsm was wel mooi maar ik was super blij met het kettinkje dat ik hem direct om deed en nooit meer zou willen uit doen .Ik begon weer te huilen .Ik denk dat ik vandaag wel een heel emotionele dag heb .Ik was juist uit gehuild .Toen ik mijn naam hoorde. Vanna kom eens naar beneden er is hier iemand aan wie ik je moet voorstellen .Ik kom riep ik. Ik liep van de trap af en wist dat dit geen goed idee was en ik struikelde .Ik kon op het juiste moment de trap leuning vast houden want anders was ik van de trap gevallen. Hier ben ik zei ik .Ik zag Britney bij een man staan hij werd al een beetje kaal .
ik ging er rustig en voor zichtig naar toe. wie is die man zei ik met een brutale toon. Dit is Phillip ,mijn echtgenoot .'Hij is dus die gene die het werk bijna belangrijker vindt dan een kind 'zei ik.
' Ja das hij' zei Britney .'Hallo ,Vannessa Janssen hoe gaat het.' zei ik met een zakelijke en beleefde toon
Hallo ik ben dus Philip en weet je, je bent nog mooier in het echt dan op de foto zei hij nogal onwennig. ik begon te blozen en zei dank ja maar het spijt me van mijn toon ik ben het niet echt gewoon om een vader figuur te hebben het is nogal onwennig voor me. het is niet zo erg je krijgt alle tijd dat je nodig hebt
.Ik heb honger zin in een pizza zei ik om het onderwerp snel af te handelen
.ik maak ze zelf .ja dat is goed zeiden ze. Ik maakte ze snel klaar want het was laat .
wat ga je morgen doen zei Britney toen we naar tv keken .Ik ga morgen de school zoeken ,dat zal niet zo moeilijk zijn in een dorp als deze .zie ik je morgen ochtend toch nog zei ik hoopten dat ze er ging zijn want ik heb echt steun nodig. Nee sorry ik moet vroeg weg naar mijn nieuw werk naar het schijnt is het daar erg druk en Phillip moet ook weg dus je zult alleen moeten gaan .
allee meen je dat nu ik bedoel komaan het is morge mijn eerste dag.
echt het gaat niet je zult alleen moeten gaan. Best zei ik ,ik zal wel alleen gaan in de regen en te voet zei ik koppend. Ik ga nu slapen want anders kan ik er morgen niet uit .Ik liep naar boven deed mijn pyjama aan en ging liggen ik wist dat ik niet zou slapen door de regen en de wind en de heimwee naar de zon die lekker warm was daar
Er zijn nog geen reacties.