3.1
Eenmaal thuis aangekomen was Samira begonnen aan de grootste klus, haar koffers uitpakken. Ibrahim was ondertussen twee grote mokken thee aan het zetten terwijl Samira nog steeds al haar kleding uit de koffer moest halen. Ibrahim kwam de slaapkamer in met een dienblad waar een schaaltje met koekjes en de twee grote mokken thee op stonden. Hij zette het dienblad neer en ging op het bed zitten. "Lukt het lieverd?"Vroeg hij. Samira keek hem even aan en ging toen naast hem op bed zitten. "Was dit wel een goede beslissing?"Vroeg ze "Je hart weet of het de goede beslissing is geweest, en voor nu zegt je hart ja"zei hij met een glimlach op ze gezicht en gaf haar een kus in haar nek. Ze streelde zachtjes door zijn haar en keek naar de twee koffers die open lagen op de grond. Ibrahim zag dat ze naar haar koffers keek."Zal ik je helpen?"Vroeg hij lachend. "Graag"zei ze en gaf hem een kus waarna ze samen begonnen met het uitpakken van de koffers aangezien over een paar uur Samir al voor de deur stond aangezien Samir en Ibrahim samen zouden gaan voetballen op het pleintje tegenover het huis van Ibrahim.
Toen de koffers van Samira waren uitgepakt en Ibrahim was omgekleed zaten ze samen op de bank."Zo dus meneer gaat zijn broertje verslaan"Zei ze lachend. "Ja kom je kijken?"Vroeg hij met een lach op zijn gezicht waaraan hij duidelijk liet zien dat hij graag wou dat Samira naar hem kwam kijken. Ze knikte. "Omdat je het zo lief vraagt"Zei ze lachend. Vroeger als klein meisje interesseerde ze zich enorm in voetbal en elke wedstrijd volgde ze alleen maar omdat de bal er zo mooi uitzag. Maar toen ze een jaar of zes was ging haar interesse voor voetbal weg en kwam het dansende meisje in Samira naar boven. Toen de bel ging liep Samira naar de deur en deed hem open en stelde zich voor "Samira"Zei ze en gaf hem een hand "Samir"zei hij en gaf haar drie kussen op haar wang. "zo doen wij dat"Lachte hij. Samen liepen ze het huis in waarnaar Samira haar gympen pakte en die aandeed waarna ze met zijn drieën vertrokken naar het voetbal veldje voor een gezellig middagje voetballen.
Reageer (3)
Ibrahim Affelay
1 decennium geledenSamir. Samira. die namen lijken best wel op elkaar, bedenk ik me nu Maar leuk!!
1 decennium geledenWhaaaah, ik wil ook voetballen met Samir en Ibrahim
1 decennium geleden