Foto bij de ontmoeting

het meisj op de fto ben jij

het is graspop 2011 en je loopt al 2 dagen begaait rond het is zondag en vandaag ga je naar bring me to horizon kijke woehoew je bent spechiaal naar je vriendin haar thuis gegaan zodat je er goed uitziet aja vergeten je noemt ayla. je loopt over het plein om naar bmth te gaan want je vriendin wacht door en ineens zie je je lief met een ander meisj kussen met een pijn hart loop je door. jen van bmth en je bent terug down ja gaat tege de hekke zitten en begind te weenen. ineens voel je iemand op je schouder tikken. iemand: wat is er meisj? jij:men vriendj heeft me juist bedrogen. iemand: ow wat erg heb je een knuffel nodig? jij: ja best wel. iemand : je klim maar over de hekke. je draaide je om en keek in prachtige ogen. jij : o,, o,,oli sykes!!! omg omg omg kwee nie wa k moet zegge jij praat tege mij tege mij tege mij! aaaaaaaah omg omg omg ben k dood en is dit de hemel? : oli: nee je bent nie dood je hebt precies geen knuff meer nodig? jij : jewel. en je klom over de hekken. oli gaf je een knuffel en je geluk kon nimmer op. oli : kom k laat je alles zien. jij: je bedoeld backstage? oli: jup. jij :maar k mag daar nie kome. oli dat regel k wel. jij:(yeah). julie kwamen backstage en oli stelde iedereen voor. oli: lee malia gitarist,Matthew Kean bassist, Matt Nicholls drummer en Jona Weinhofen gitarist en zang. jij: ja wist k al en aangenaam. matt: en hoe noem jij mooierd? jij:ayla :$. oli: pas op e manne kheb haar gevonde (puh). jona: en hoe vond je ons? jij: echt geweldig!! maneger: kom naar de bus. oli: hey ayla ga je mee? jij:men tent sta hier nog wel en men vriende wete nie waar k ben. oli: ow spijtig. jij: geef je gsm dan typ k men nr. en je type je nr en gaf oli nog een knuff. ow wa voelde da toch goed. en je ging terug naar je tentj om te ruste. jonas: liefj waar zat je? jij: ......

dat kom je de volgende keer te weten xp

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen