Foto bij 005

vanuit verschillende pov's ;)

Rachel

Snel sta ik op en loop ik weg van Seth. Wat deed ik? Waarom zei ik het? Waarom vertelde ik het hem. Waarom wil ik niet weg van hem.. Waarom zoveel vragen en geen antwoorden? Verward bleef ik staan midden in de gang en luisterde ik naar de voetstappen. Ik draaide me langzaam om en zag Seth naar me toe rennen. ''Rachel wacht!'' Ik grinnik en zwaai even naar hem. ''Ik stond al stil.'' Snel stond hij naast me. ''Het spijt me als ik je van streek heb gemaakt met mijn vragen.'' zei hij terwijl hij schuldig naar de grond keek. Ik pakte hem bij zijn kin en tilde zijn hoofd op. ''Het geeft niet. Het was meer dat ik niet snapte waarom ik me zo op mijn gemak bij je voel, dat heb ik nooit. En waarom ik zomaar mijn leven aan je vertel.'' zei ik glimlachend. Hij grijnsde en legde zijn hand om de mijne heen. Even voelde ik hoe ik het even warm kreeg. Ik kijk hem rustig aan en wachtte of hij nog wat ging doen. Hij bracht zijn gezicht dichter bij de mijne en ik voelde hoe mijn hart sneller ging. Ik wachtte tot ik zijn lippen voelde maar ze kwamen maar niet. Ik deed mijn ogen open en ik zag zijn vrolijke bruine ogen me aankijken. Ik grinnikte even dom en toen gaf hij me eindelijk een vlinder zacht kusje. Ik voelde hoe mijn hart een sprongetje maakte en ik keek hem lief aan. Hij liet me los en keek me afwachtend aan. ''Dat was.. Nieuw voor me.'' zeg ik zacht. Hij grijnst en slaat zijn arm om me heen. ''Gelijk toen ik je zag wist ik al dat ik je voor me moest winnen. Zo'n mooi meisje kan je niet laten lopen als het lot haar in je schoot werpt.'' zei hij glimlachend. Ik grijnsde en legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan.

Seth

Ik blijf nog even zitten maar besef dan dat ik achter haar aan moet. Snel sta ik op en ren ik achter der aan. ''Rachel wacht!'' Ik zie hoe haar gezicht vrolijker wordt en dat ze naar me zwaait. ''Ik stond al stil.'' zei ze grinnikent. Snel stond ik naast haar. ''het spijt me als ik je van streek heb gemaakt met mijn vragen.'' zeg ik terwijl ik schuldig mijn blik op de grond richtte. Ik voelde opeens haar vingers die mijn kin vastpakte en hoe ze mijn ogen dwongen om naar haar te kijken. ''Het geeft niet. Het was meer dat ik niet snapte waarom ik me zo op mijn gemak bij je voel, dat heb ik nooit. En waarom ik zomaar mijn leven aan je vertel.'' zei ze terwijl ze voorzichtig glimlachte. Ze voelt zich op haar gemak bij me. Grijnzend pakte ik haar hand vast die nog steeds mijn kin vast had. Ik hoorde hoe haar ademhaling even versnelde en mijn grijns werd nog breder. Ik zag hoe ze me rustig aan keek en ik boog me wat naar haar toe. Ik zag hoe ze haar ogen verwachtingsvol sloot en bleef der aan kijken. Waar heb ik haar aan verdiend? Ze deed haar ogen weer open en keek me verward aan. Ik grijnsde nogmaals en plantte voorzichtig een kus op haar lippen. Ik liet der los en wachtte haar reactie af. ''Dat was.. Nieuw voor me.'' Ik grijnsde en legde mijn arm om haar heen. ''Gelijk toen ik je zag wist ik al dat ik je voor me moest winnen. Zo'n mooi meisje kan je niet laten lopen als het lot haar in je schoot werpt.'' zeg ik glimlachend. Ze grijnsde even en legde haar hoofd tegen mijn schouder aan. Ja, ik was nu al gek op haar.

Collin

Ik ging eigenlijk geen wandeling naar buiten maken. Ik ging een wandeling naar Rachel maken. Iets in haar maakte me zo nieuwschierig, dat ik meer over haar moest weten. Ik zag haar langs rennen door de gang heen en ze zag er nogal verward uit. Ik besloot haar achterna te gaan maar gelijk daarna zag ik Seth al langs rennen. Zachtjes volgde ik hem. Ik hoorde zacht waar ze het over hadden en ik spitste mijn oren beter. ''waarom ik me zo op mijn gemak bij je voel.'' Ik voelde een steek en keek even weg. Toen ik weer keek zag ik dat ze elkaar aankeken en daarna dat Seth haar een kus gaf. Nog een steek ging door me heen en ik had hem het liefst geslagen. ''Gelijk toen ik je zag wist ik al dat ik je voor me moest winnen. Zo'n mooi meisje kan je niet laten lopen als het lot haar in je schoot werpt.'' hoorde ik hem zeggen. Mijn lip krulde zich omhoog en ik draaide me om en ging weg. Hoe kon dit? Wat is er aan de hand met me?

Reageer (5)

  • StevieRae

    ik wil weten hoe het verder gaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    XXX

    1 decennium geleden
  • LadySansa

    je heb er een abo bij(Y)

    1 decennium geleden
  • StevieRae

    omg!2 boys and 1 girl!

    1 decennium geleden
  • Opia

    Ga nou verder. (x
    Je maakt me harstikke nieuwsgierig.

    1 decennium geleden
  • Opia

    Snel verder jij! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen