"Oké wauw, Scott." aarzel ik. Ik probeerde enthousiast te zijn. Telt dat niet? "Je hoeft je afschuw niet te verbergen." zucht ze. "Ik bedoel, ik snap het niet." zeg ik. "Er valt niets te snappen, ik vind hem leuk. Einde verhaal." zegt ze standpuntvast. "Oké, maar dat zal me er niet van weerhouden hem en Heather te blijven haten." grinnik ik. Ze keek betekenisvol. "Oké, alleen Heather dan." lach ik. Er verscheen een glimlach op haar gezicht.
Als we binnen zaten deed Kate enorm haar best om de regels van Basket te snappen. "Het heeft geen logica!" zegt ze uiteindelijk geïrriteerd. "Naar mij hoef je niet te kijken. Ik snap het nut van 'sporten' al niet." zucht ik verveeld. "Ik moet gewoon bij hem opvallen." lacht ze. "Wel doe je top af en sta recht en roep dat je hem wilt. Dat moet juist voldoende zijn." mompel ik.
Kate lacht me toe. "En nu even serieus."
"Hij kijkt verlekkerd naar cheerleaders, maar dat wil je echt niet worden." zeg ik. Ze kijkt me aan. "O, dat wil je wel worden. Je weet toch dat je daar audities voor moet doorstaan?" "Kan toch geen probleem zijn." "Wil je serieus in een kort rokje staan schudden voor een bezweet basketbalteam?" "Ja, ik wil niets lievers." zegt ze sarcastisch. "Mooie doelstellingen heb jij. Ik wil de Taj Mahal en Egypte nog zien."

Reageer (1)

  • Tragically

    x"D whaha verder;"D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen