Foto bij Chapter 1

Feel the rain on your skin,no one else can feel it for you! Zing ik met de muziek mee
Ik sta luidruchtig te zingen,Cathy speelt luchtgitaar en Leonie speelt lucht keyboard.
Spring gewoon uit het raam als je luidruchtig wilt zijn. Zegt Draco
Dan zou je me eerst moeten helpen,want ik ben bang dat ik met mijn cup D niet zo snel uit het raam val. Zeg ik
We gaan gewoon verder met zingen endeze keer extra hard.
Ik help je met gemak alles om je hier weg te krijgen. Zegt Draco
Cathy,Leonie en ik zijn het raarste groepje ooit.
Leonie heeft lang krullend haar dat de kleur van vuur heeft en dan blauwe ogen.
Cathy heeft zwart kort haar dat nogal piekerig zit en dan groene ogen.
En dan heb je mij bruin/zwart haar,bruine ogen en ik haat Draco dus wil Draco mij.
Bek dicht Malfidus. Zegt Cathy
Cathy heeft veel lef voor een 17-jarige die 1,56 is.
Oh Catherine ik heb laatst een foto van jou aan mijn vader laten zien en hij twijfelde of je een vrouw of een man was. Zegt Draco.
Ik schrok me rot want Cathy haar korte piekerige haar maakt haar juist vrouwlijker en niet mannelijker.
Cathy was niet echt diep geraakt want ze weet dat het haar perfect staat.
Hou je grote strontkop eens. Zeg ik
Ik duw hem op weg en loop naar de eetzaal.
Ik ga zitten bij Hermelien,Harry,Cathy,Patty,Ron,Leonie en Draco en zijn mini Draco's.
En afblijven van mijn Draco poepie. Zegt dat rotkind van Patty
Ik haat hem Slettie Kwark. Zeg ik
Ik haat haar dus absoluut.
Ik loop weg en douche en poets mijn tanden.
Horrorfilm kijken? Vraag ik
Cathy en Leonie knikken dus zet ik The scarry movie op en kijk ik aandachtig.
En helaas moet iemand onze avond verpesten door binnen te komen.
Ik richt mijn aandacht op hun en zie dat het Harry en Hermelien zijn.
Hermelien wijst naar Malfidus en Harry haalt zijn roverstaf tevoorschijn.
Opeens zie ik dan Draco die eruit ziet als een aap wat hij normaal ook doet maar het blijft hilarisch.
Ik lach me dood net zoals alle anderen en snel ga ik weer de film kijken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen