Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • SilentTears

    whaah omg !!
    nu begin ik hem egt te spacen gwn x'D
    volgens mij gaat t nog een hele lange tijd duren
    eer Alexis en SIrius samen komen whahaha
    en hoe gaat ze dat dan nu met Severus doen ??
    omg dit is egt gwn te whiee voor worden
    snel verder alsjeblieft !!
    kusjee

    1 decennium geleden
  • Histoire

    Omg nee, nee nee, nee, nee!
    Dit is echt zo fout en gaat echt de verkeerde kant op.
    Ze had dit noooooit maar dan ook nooit mogen zeggen.
    Nu gaat Remus het ook nog eens aan Sirius vertellen en dan is het helemaal verpest.
    En Sneep zal nu ook niet te vriendelijk worden behandeld.
    Oh nee straks vind hij in jou story Alexis leuk in plaats van Lily en is hij blij dat Alexis het bekent omdat hij het ook al een tijdje wou zeggen en dan krijgt Alexis ook nog problemen met hem omdat het allemaal niet waar is enz en ze dat gewoon maar zei...
    En Sirius gaat het ook nog geloven omdat ze met Sneep naar het bal gaat.
    Omg fout fout fout. Dit gaat helemaal verkeerd.
    Hopelijk loopt ze nu nog achter Remus aan en zegt ze dat het toch niet zo is.
    Ik denk dat ze Sirius best wel verkeerd ingeschat heeft.
    Want hij denkt niet alleen aan zichzelf maar meer aan Alexis.
    Eigenlijk zijn te gewoon te koppig om in te zien dat ze van elkaar houden. En zien ze het inderdaad zelf niet in.

    Snel verder want ik wil weten hoe dit afloopt en hoop dat het niet erger wordt dan het al is...


    Jou story is geweldig <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen