Vertel maar als je er klaar voor bent ,zei ik zachtjes
Bill knikte,veegde zijn tranen weg en begon te praten,
Wel het is gebeurt hoe tom vertelde,ze begon me de schuld te geven dat lara voorwaardelijk geschorst was,ik zei haar dat ik er niets aan kon doen dat ze zo een onuitstaanbaar kreng was,en dat ze het zelf gezocht had,stien stond echt te briesen van woede en toen zag ik opeens haar vuist op me af komen,ze sloeg me recht in mn gezicht,vandaar die bloedneus en gezwollen lip..
Maar.. Hoe..hoe kom je dan aan die schaafwonden aan je wenkbrauw?
Vraag ik voorzichtig. Eeuhm,dat komt omdat ik vlak bij een muur stond,door de klap vloog ik tegen de muur..
Verbaasd kijk ik hem aan..
Waar is tom naar toe? Vraag ik dan maar
Waarschijnlijk naar de directeur mompeld bill
Zit stien daar ook? vraag ik voorzichtig
Waarschijnlijk,een leerkracht had ons gezien,hij zal haar wel naar de directeur gestuurd hebben..
Droevig keek bill me aan,
Plots begint hij terug te wenen
Ik ben dit allemaal zo beu robyn! wij hebben hun toch niks misdaan?!Waarom moeten ze ons hebben?Zijn we dan echt zo slecht als ze zeggen?zijn we echt zo lelijk dat we dit leven niet verdienen?
Met betraande ogen kijkt hij me aan,
Shhht sus ik hem en neem hem voorzichtig in mijn armen,het komt allemaal wel goed.
Ik weet het niet robyn,het is nog maar een maand school maar toch,ik zie het allemaal niet meer zitten.. snikt hij tegen mijn schouder aan.
Komaan bill,niet zo negatief,leb' die sekunde, renember?,
Een droge,wanhopige zucht is alles wat uit bill zijn mond komt,ik neem hem bij zijn schouders vast en kijk hem aan,ik veeg zijn uitgelopen eyeliner weg en kijk hem dan recht in zijn ogen aan..
Bill.. zucht ikzachtjes
En dan zeg ik de woorden,rechtstreeks uit mijn hart

Wenn nichts mehr geht
Werd' ich ein engel sein - Für dich allein
Und dir in jeder dunklen nacht erschein'
Und dann fliegen wir weit weg von hier
Wir werden uns nie mehr verlier'n

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen