1. Shut up Melanie! 1
Ik word helemaal gek van dat gezaag van Mel. Hele tijd praat ze over 'de Justin Bieber'. Ik ben wel een soort van fan maar ik voel gewoon iets slecht als ik aan hem denk. En hoeveel zij erover praat is ongeloovelijk! Omg is hij niet knap! Ik snap niet waarom hij niet met mij samen zou zijn. Oke ik overdrijf mischien. Maar hij is zo lief! Zit ze hele tijd te brabbelen. MELANIE SHUT THE FUCK UP!Schreeuw ik uit. Sireus lieverd ik hou van jou & heb niks tegen Justin maar dit word me soms wel teveel!zeg ik. Ze is vrij gevoelig & als ze dat niet wil laten zien verandert ze van onderwerp. Kate , gaan we shoppen je had het me belooft het is al vakantie en je zei dat we gingen shoppen. Ja oke is goed schat! Ik ga me aankleden. Zeg ik. Is goed doe ik ook! Ik & zij zijn aleen bij mijn thuis ze is komen logeren voor deze hele vakantie. Mijn moeder en haar ouders zijn echt hèèl hecht bevriend. En ze lieten ons dan maar aleen omdat we ze zohard hadden gesmeekt. Uiteindelijk waren we ook 17. Dus we waren tog verantwoordelijk genoeg right ?
Ik pakte men I love Friday t-shirt & een roze met zwarte adidas jack. & nog een skinny ik deed een super klein beetje make-up op. En wachte nog ff op Mel en weg waren we.
Tijdsprong 2/3 uren later
~~
We kwamen terug met 20 zakkes 10 van haar & 10 van mij!
We ploften neer op de bank ik pakte mijn laptop & logde in op twitter.
Ik schreef 'Back from the mall with @PatatoHeadx3 (dit bestaat niet ). Ow so tired. Ik replayde paar tweets van Caitlin Beadles ik was hecht bevriend met haar. & keek ff op followers & zag op eens Justin Bieber staan. Ik keek met grote ogen naar het scherm en zag wat hij naar me had getweet. Ik roepte mijn lieve vreedzakje die gestoord werd omdat ze aan het eten was. En Bijde staarde we hele tijd de scherm aan.
En wat vonden jullie ervan ?? Ik vind deze stuk nog slecht maar er komen dringend hele lange en spannende stukken met Justin. Wees niet te hard voor me omdat dit klein was & wacht tog nog maar voor die spannende stukjes en abo & kudo ?& ik ben behoorlijk moe vandaag !
Er zijn nog geen reacties.