Foto bij 3.

Lara,Lid van het populaire groepje.

Ik heb geen idee waar we nu juist zitten,en heb ook geen zin om op te kijken,ik probeer zo min mogelijk op te vallen.Het is echter gauw duidelijk aan welke halte we zijn als de 'sluthound gang' weer in actie komt.Eerst vertrekt mijn gezicht angstig,wat voor commentaar gaan ze nu weer op me leveren? Maar al gauw heb ik door dat ze het deze keer niet op mij hebben,dat moet betekenen dat we aan het huis van mijn beste vrienden zijn.Zo zo,daar hebben we onze andere 2 favorietjes van school,gaylord en feesttent . Woede laait in mij op als ik ze zo tegen mijn beste vrienden hoor praten,Dan nog liever dat ze mij uitmaken voor al wat vuil is! Zeg billie,mijn eyeliner is zo goed als leeg,kan ik die van jou straks even lenen? , moeit emi zich er mee. Laat mijn broer met rust! sneert tom,hij kijkt de drie meisjes vuil aan,en trekt bill aan zijn arm mee en komt langs mij zitten.Heey robyn! goede vakantie gehad? vraagt tom me dan, Ja best,en jullie? Gaat wel . Maar dan word mijn woede plots veel erger als ik bill zijn gezicht zie,hij heeft het ook altijd moeilijk met de opmerkingen en het gepest,tom trekt er zich niets van aan,gewoon niet naar luisteren zegt hij altijd.In een vlaag van woede draai ik me naar de drie om, Hou op met ons zo te pesten! Laat bill zijn eigen stijl hebben,wat voor problemen hebben jullie er toch mee?! Stiens gezicht vertrekt zo snel van een lach naar een kwaadaardig gezicht dat ik onbewust toch wat terugdring. Ik vind het belachelijk,het trekt op niks! sist ze tussen haar tanden door.
Ook ik wil mn mond weer open trekken maar tom legt een hand op mijn schouder en draait me voorzichtig om,laat maar zijn robyn,ze zijn het toch niet waard.. Ik kijk tom voorzichtig aan, Je hebt gelijk zeg ik zachtjes knikkend, Ze zijn het niet waard..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen