9
of tips mischien?
xx (L)
Na nog even gepraat te hebben met Roy die eigenlijk gewoon een hele lieve jongen is, gaan we naar bed ik geef Paul, Jacob en Leah nog een knuffel en loop met Nora en Naggie naar onze slaapkamer. Na mijn routine gedaan te hebben plof ik in bed en val gelijk in slaap.
De volgende ochtend word ik als eerste wakker, ook Feline en Femke liggen nog te slapen. Ik kan ze echt niet uitstaan, ik ga rechtop zitten strek even en staar nog half slapend voor me uit, dan bedenk ik me dat ik me nu moest klaar gaan maken, vandaag zijn de eerste lessen. Ik stap onder de douche en was mezelf, ik draai na 5 minuten de kraan weer dicht en pak een handoek om mezelf af te drogen, daarna kleed ik me aan in mijn uniform. Ik kijk best wel trots naar het zwadderich teken op mijn borst en glimlach, snel droog ik mijn haar nog en doe het goed. De rest slaapt nog steeds als ik in de slaapkamer kijkt, ik zie op mijn horloge dat ik nog 2 uur heb voor de les begint, zuchtend plof ik me op de bank in de leerlingenkamer en zie dan pas dat er al iemand op zat. ‘Ook lekker vroeg wakker?’ zei de jongen genaamd Draco, ik knik ‘Eigenlijk dacht ik dat het al wat later was’grinnik ik. Hij lacht ‘Ga je mee naar de eetzaal?’ Ik sta op zodat hij dat ziet als een ja en samen lopen we naar de eetzaal.
Reageer (2)
of met draco en dan vermoort hij paul wand hij is kwaadaardig enz en dan word ze heel verdrietig en dan veranderd ze ofzo
1 decennium geledenze mag niets met roy of draco krijgen :O alleen maar met paul ofofof ze krijgt iets met roy en dan breekt hij haar hart en dan wordt ze van verdriet wolf en imprint dan met paul :D
1 decennium geleden