Niet meteen bij de titel denken van oh god kutjustin, of omg I LUV JUSTIN. gwn lezen. ;)

Deze is origineel geschreven door, alweer, quirinaaaxx, maar ik heb hem iets veranderd. Misschien wil zij er een echte story van maken. Als jullie dat een goed idee vinden moeten jullie dat even zeggen, want dan doet ze dat misschien ook. En dan zet ik de link hierzo een keer. Deal?

Oh en dankjewel Quirina dat je dit voor me schreef, want ik was er niet aan toe gekomen!

ENJOY!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • starrx

    Helemaal de waarheid, goed geschreven, ook al is het niet per se justin bieber maar ook de meiden die helemaal doordraaien.. Hij kan niet met elke fan trouwen..

    1 decennium geleden
  • ernie1

    wow

    1 decennium geleden
  • Forestsoul

    Eigenlijk geeft Justin sommige fans valse hoop niet alleen in dit verhaal..
    Ik word nu pas wakker dat 't zo is en er zullen vast welmeisjes zijn die dit deden, voor hem.
    Er word ons altijd geleerd dat een jongen je leuk vind als hij je rode rozen geeft en wat doet Justin..
    Oke hij geeft om ons fans maar toch is het valse hoop, hij is onbereikbaar

    1 decennium geleden
  • Synyster

    Eng :3 Wat Bieber allemaal kan aanrichten Ö

    1 decennium geleden
  • xEdinburgh

    o.0

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen