3. ~
Het was avond, eindelijk kwam iemand me bevrijden uit die vreselijke kelder. ‘Het moet nu afgelopen zijn met je grote mond, ik wil dat je naar boven gaat en ik wil je rest van avond niet meer zien Catharina’. ‘Het is Kee’ zei ik een beetje boos. ‘Jongedame, het zou afgelopen zijn met je grote mond.’ Zei mijn vader boos terug. Ik liep boos, stampend de trap op. Kunnen mijn ouders gewoon niet één keer normaal doen, waar maken ze eigenlijk een probleem van? Oja, ik was te brutaal. Och och. Ik kan mijn ouders gewoon niet uitstaan. Ik wil mijn eigen mening. Mijn eigen kleding smaak, gewoon vestjes, en shirtjes. Zelf mijn kleding kopen, zoals bij de H&M, zoals elke ‘puber’.
Ik zit op mijn bed, te denken hoe ik toch mijn ouders moet vertellen, dat ik zelf wil beslissen. Het lukte maar niet om op een idee te komen. Dan maar even afleiding. Ik start mijn computer op. Het duurt uren totdat hij eindelijk is opgestart, het is namelijk nog zo’n oud ding. Mijn ouders zijn niet zo van die nieuwe snufjes. Eindelijk is hij opgestart, nu MSN nog even opstarten, en hopen dat Pleun online is. Yes! Pleun is er.
Pleun <33’ zegt:
Liefje! Je bent eindelijk online, waar was je?
Kee (: zegt:
Ja, sorry, heel verhaal mn ouders pfff ik wordt gek van ze! ;s
Pleun <33’ zegt:
Why?
Kee (: zegt:
Ze noemden jouw stinkwijf, en ik was zogenaamd ‘brutaal’ :o
Pleun <33’ zegt:
Noujazeg! Heb je trouwens het verslag van Nederlands af?
Kee (: zegt:
Shit! Dat ben ik vergeten.. onee! Jij?
Pleun <33’ zegt:
Ik ook al niet, ik had er geen zin in, hahahaha, samen nablijven!
Ja, die Pleun, ze heeft nooit zin in school en huiswerk, ze spijbelt ook vaak en moet ook vaak nablijven, als ze zo doorgaat, blijft ze nog zitten. Of gaat ze een niveau lager.
Pleun <33’ zegt:
Ben je er nog? Joe? Kee?
Oppeens hoor ik iemand naar boven komen, dat zou mijn vader wel zijn, of ik al slaap.
Snel sluit ik alles af, en doe mijn computer dicht. Ik ga in mijn bed liggen, en doe net of ik slaap. M’n vader doet de deur open, en kijkt of ik inderdaad al slaap. Gelukkig hij gaat weg..
Er zijn nog geen reacties.