Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 25

dankje allemaal voor de lieve reacties!!!
en morgen ben ik jarig (A)
eindelijk 18 dan!!!

Bill pov:
Je kreeg een lachje op je gezicht en ging je kamer in. Je kleedde je uit tot aan je boxer en ging dan in bed liggen. Volgens jou was Tom verliefd op Demi. Anders zou hij niet zo vrolijk doen met Demi in de buurt en zo zorgzaam voor haar zijn. Met een glimlach op je gezicht viel je in slaap. Je werd wakker van een gil. Je keek moe op je wekker en zag dat het nog maar 2 uur in de nacht was. Wie gilt er nu weer? Je stond moe op uit bed en deed je deur open. Je zag licht vanonder de deur van de logeerkamer komen. Je stapte naar de logeerkamer toe en deed die open. Je zag dat Tom in de logeerkamer stond. Hij was mee gaan zitten op het bed en had Demi in zijn armen. Je zag Demi’s schouders schokken. jij: wat is er? Je zag Tom je aankijken. Tom: ze had een nachtmerrie. Je knikte. jij: ik ga even een glas water voor haar halen. Je sloot de deur terug achter je en zag Gustav vermoeid zijn deur open doen. Gustav: wat was die gil? jij: Demi, ze had een nachtmerrie. Je zag Gustav knikken. Gustav: gaat het al wat beter met haar? jij: Tom troost haar nu. En je zag ook Gustav grijnzen en dan zijn deur weer sluiten. Die dacht vast hetzelfde als jou: Tom is verliefd…

Reageer (3)

  • MAK3Y0URM0V3

    Nice
    GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!(flower)
    I luf ur story (H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaaan

    1 decennium geleden
  • TokioGirls

    Verderrr pliezzz

    Je schrijft goedd

    Ps alvast gefeliciteeert

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen