Foto bij Behind the black gates of Mordor. {Lord of the rings}  [4]

Rivendell xD


Elrond, sorry deze afbeelding vond ik gwn geweldig.

Een paar dagen later.

"We zijn er..." Ik kon mijn ogen niet geloven, het was zo mooi. Ik moest hierheen komen omdat het hier veilig is. Je kon wel zien dat dit een plek is van de elfen. We reden binnen. Twee elfen kwamen op ons af vroegen of ze onze paarden naar de stal mochten brengen. We gaven onze paarden mee. Er kwam nog een man op ons af, aan de oren kon ik zien dat het een elf was. "Welkom in Rivendell, Boromir, van Gondor. Ik ben Elrond, en wie is deze mooie mevrouw?" Ik maakte een klein buiging toen hij ons welkom heette en ik bloosde een heel klein beetje door het complimentje. "Ik ben Rosaline." Hij wachtte even af. "En waar kom je vandaan, Rosaline?" Ik slikte even. "Mordor." "Mordor?! Dat kan toch niet. Tenzij je een verkenner bent. Er is nog nooit een mens levend uit Mordor gekomen." Ik glimlachte. "Tenzij je een ontsnapte slaaf bent." Elrond maakte een kleine buiging. "Welkom, Rosaline, van Mordor." Weer bloosde ik een heel klein beetje, nog nooit had iemand een buiging voor me gemaakt.

Reageer (4)

  • Rhapsody

    verder
    rivendell is echt zo mooi gemaakt:')

    1 decennium geleden
  • Eef95

    wow het is echt héél leuk.

    snel verder

    1 decennium geleden
  • SimoneV

    leuk:D ga je snel verder??

    1 decennium geleden
  • Atlantic

    Wel mooie...stad xD
    Elly.. hoe noemen de elfjes?xD
    Ik kan toch geen verhaal volgen dat ik niet begrijp heh xD
    Ontsnapte slaaf xD
    Verdeeeer (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen