Foto bij Behind the black gates of Mordor. {Lord of the rings}  [3]

jaah, het is ni zone schone foto, maar ik had hem nodig op zen paard.

"Wanneer stoppen we?" Vroeg ik smekend. "Straks." "Maar wij moeten toch eten en slapen, en de paarden moeten ook kunnen rusten." "Het is nog niet eens donker." "Nee maar dat duurt niet lang meer." "Goed." Hij sprong van zijn paard en ging naar een open veldje. Ik volgde hem. "Bind je paard maar vast aan een boom." Ik bond Hope vast aan een boom waar lekker veel gras was. Ze moet toch ook eten. Boromir nam iets uit de zak die aan zijn paard hing. Hij legde het op de plaats waar hij ging zitten. "Ga jij hout halen, dan ga ik het eten halen." Ik draaide me op en begon wat hout bij elkaar te rapen. Ik trok nooit maar dan ook nooit takken van bomen af. Je kan wel zeggen dat ik er respect voor heb. Ik kwam terug met een hoop hout in mijn armen. Ik legde het neer en zocht wat stenen om er rond te leggen, zo krijg je een goed vuur en zo kan er niets anders in brand schieten. Ik ging zitten en leunde tegen een rots. Ik hoorde wat geritsel tussen de bomen. "Boromir?" Hij kwam tevoorschijn. "Wat eten we?" Hij lachte en liet het zien. "Konijn."

Reageer (3)

  • Eef95

    Volgens mij heeft ze elfenbloed

    1 decennium geleden
  • Virtuoso


    LOTR <3
    Verder :'D

    1 decennium geleden
  • Serenity

    Ieuuuuuuuuuuuuuuw xD ieuw ieuw xD Konijn met die ingewanden :X
    Liever gras met de paardjes [: Met Brie het paard xD ja,daar kende gij niets van ;D GO ROSALINE [: het is goed respect te hebben voor bomen,zijn er in LOTR dan ook boomgeesten [dryades?] (:
    Verdeeeeeeeeeeer!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen