The seven doors 23
Ik heb nu tijd en ik ga ze ook gebruiken pas maar op vuurheer!
"Ik ga wel door die deuren heen als het nodig is!" zei Sara vastberaden. Over hoe ze het verenigen van de twee jongens ging aanpakken wist ze niet, maar dan hield ze zich beter bezig met de rest. Dat was misschien niet zo hopeloos.
"Ik ga echt geen meisje alleen naar het onbekende laten reizen. Ik zal haar vergezellen en verdedigen met mijn leven", ridderlijke taal die natuurlijk van Arthur kwam.
"Ik heb al gezegd dat ik mee ga en nu ga ik zeker om jou in de gaten te houden", sneerde Skipper. Rodza snoof, maar was zo verstandig om zijn mond te houden.
"Wanneer kunnen we door die deuren?" vroeg Sara om de aandacht af te leiden.
"Als alles klopt, wat we niet zeker kunnen weten door jou onverwachtste verscheining hier, zal morgen deur twee openen", antwoordde Dara
"En de eerste deur?" merkte Skipper op.
"Daar zijn jullie doorheengekomen..." begon Rippertjiep.
"... en we hebben geen behoefte aan nog meer van jullie soort denk ik", maakte ,wie anders dan, Rodza de zin af. Arthur en Skipper negeerde het.
"Dus we vertrekken morgen, heeft iemand enig idee wat er achter die deur zit?"
"Ja en als je dat gehoord hebt vertrek je waarschijnlijk niet."
Als iemand nog ideeën heeft voor het uitzicht van de werelden D3-D6 en de personages (geen mensen) voorstellen zijn welkom.
Reageer (1)
Snel verder!!!
1 decennium geleden