Seth Clearwater

Ik kon het gewoon niet geloven. Aurora zat tegen Jake aan en hij had het gewoon voor elkaar gekregen dat ze iets at. Ik voelde weer jaloezie opkomen, maar tegelijk ook dat ik me erbij neer moest leggen. Als zij zo gelukkig was, waarom zou ik het dan proberen te verstoren? Aurora keek me aan. "Kun je stoppen met me aan te staren?", vroeg ze geïrriteerd. Ik keek weg en zei tegen Emily: "Ik ben even boven, oké?" Ze knikte. Terwijl ik naar boven liep snapte ik Leah opeens. Zij voelde zich precies zo als ik me nu voelde, hoewel, misschien was het nog een graatje erger bij mij. Ik was ingeprent op iemand die niet bij mij wilde zijn. Ik wist niet dat je zo overheerst kon worden door liefde, maar sinds het moment dat ik was ingeprent was alles veranderd. Ik ging naar de badkamer en ging onder de warme douche staan. Wat kon ik nou doen?

Ik bracht tegenwoordig veel tijd op het strand door. Het kon me weinig schelen of het regende of niet, altijd zat ik daar. Ik vroeg me wel af hoe Quil me had gevonden. Ik was naar de bergen gegaan en had een tijdje daar rondgezworven. Ik bleef het me afvragen toen Leah naast me kwam zitten. "Seth, ik weet wat je nu doormaakt, maar je moet je er echt overheen zetten.", zei ze. "Kom klein broertje, je moet weer gewoon oorgaan. En je bent ingeprent op haar dus het komt heus wel goed."

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen