#35
uh oh, sorry dat ik al zó lang niks meer heb geschreven!
ik was eerst druk met school en daarna was ik voluit aan het genieten van de vakantie. plus, ik twijfelde heel erg over wat ik in dit deel zou schrijven, want vanaf nu ben ik bij een deel waarvan ik nog niet precies weet hoe het verhaal gaat lopen.
anyways;
who was I to hurt you? to desert you, when you needed me there
ik was eerst druk met school en daarna was ik voluit aan het genieten van de vakantie. plus, ik twijfelde heel erg over wat ik in dit deel zou schrijven, want vanaf nu ben ik bij een deel waarvan ik nog niet precies weet hoe het verhaal gaat lopen.
anyways;
Enjoy!
who was I to hurt you? to desert you, when you needed me there
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Woho, erg verwarrend. Ik bedoel, het is niet verwarrend geschreven, maar de gebeurtenissen zijn verwarrend. Of eigenlijk dat ook niet echt, want het moet bijna wel een droom of iets dergelijks zijn, maar toch ingewikkeld. Hm, ik ben nu heel erg benieuwd naar het volgende stuk.
1 decennium geledenEn het is niet zo erg dat je zo lang niet hebt geschreven, want dit stuk is echt heel goed, al is het dan zo vreemd. Als je maar wel snel weer verder gaat. :'D
eeeer, is dit 35 of ben je 35 vergeten?
1 decennium geledenWow spannend
1 decennium geledenIk ben wel echt blij dat je weer verder hebt geschreven
Aan het begin van het hoofdstuk dacht ik nog heel vrolijk; Smikkel! Maar dat lijkt nu geen gepaste reactie :p
1 decennium geledenWow. Vaag. Bijzonder. Spannend.
1 decennium geledenEINDELIJK EEN NIEUW HOOFDSTUK. Hihi.
Maar wel super vaag, ik snap er niks van. Wat je wilt, bedoeld, doet of waar je heen wilt haha. ^^
Snel verder dus maar.