Foto bij 15

kort. I know.. =( maar ik krijg op de een of andere manier geen lettertjes op het scherm (huil) sorry ..

Viev lacht verlegen en knuffelt Thom. ‘is dat een ja?’ vraagt hij grijnzend. ‘nee, dat is het niet en nu op rotten!’ Shin gooit de deur dicht. ‘SHIN!’ Vivianne kijkt hem kwaad aan. ‘eh… sorry?’ Zegt hij verlegen. Viev trekt de deur weer open. ‘ik wil heel graag je vriendinnetje zijn.’ Thom grijnst blij. ‘kom hier schat.’ hij trekt haar tegen zich aan en zoent haar uitgebreid. Shin rent snel weg. ‘shin? Wat is er?’ Zegt Yu bezorgd. Hij gaat hem snel achterna. ‘viev.’ Shin slaat hard met zijn hand tegen de muur. ‘Shin, Shin, Shin. Rustig!’ Yu pakt hem vast. ‘wat is er gebeurt?’ ‘Thom stond aan de deur en vroeg viev en nu is ze zijn vriendinnetje terwijl ik haar eigenlijk vlak ervoor wilde vragen.’ Zegt Shin in één adem. ‘en zij zei ja?’ ‘ja, omdat ik zo stom was de deur dicht te gooien en toen was ze boos op me en nu staan ze te zoenen.’ Shin kruipt als een klein jongentje op Yu’s schoot en laat zich knuffelen. ‘ga straks met haar praten. Het komt allemaal goed lieverdje.’ ‘WAAROM STAAN VIEV EN DIE ENGE GAST TE ZOENEN???’ Gillend komen Sanne en Sisje binnen gestormd. ‘bekken dicht!’ Zegt Yu kwaad. ‘shinny verdrietig?’ Kiro klimt op Shin’s schoot en kijkt hem schattig aan. ‘schattig kindje.’ Shin knuffelt zijn kleinste vriend en glimlacht. ‘HIJ LACHT! YAY’ James knuffelt Tasje en voor de eerste keer ooit wordt ze niet boos. ‘SHIN we hebben Sis weer gevonden!’ Roept Strify blij. Hij slaat een arm om Sis heen en drukt kusjes op haar wang. ‘shinny verdrietig? Ik maak shinny weer blij met een leuk sprookje!’ Kiro lacht blij. ‘er was eens een klein lief prinsesje dat Shinny heette. Hij woonde in een groot kasteel met al zijn vriendjes en vriendinnetjes. Op een dag kwam hij een wolf tegen en werd verliefd op haar. Toen gingen ze trouwen en kregen half-mens half-wolf baby’tjes. Die baby’tjes veroverden de stad toen ze ouder werden en eigenwijze pubers waren. Ze aten iedereen op en toen leefden ze nog lang en gelukkig! EINDE.’ ‘dat is meer een nachtmerrie Kiro.’ Lacht Sis.

Reageer (4)

  • sexkitten

    oke viev en thom zijn een stelletje

    en ik wil meeer

    1 decennium geleden
  • littlexwolf

    Oeps...Jou profiel...Sorry:(

    1 decennium geleden
  • littlexwolf

    Kiro, schattige kut kop
    (A).
    Viev en Thom?:O
    "Shin we moeten met hardere geschuid komen"
    *Sisje en Strify pakken föhne Make-up enz.*
    "MAKE OVER!!!!!!"

    1 decennium geleden
  • XSanneLovex

    awesomee!! weer egt een reactie van mij zeg..

    haha jaah VIEV KIES VOOR SHIN NIET VOOR DIE PLAYERGASTDING..

    verder please(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen