Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 24

dankj voor de reacties! dat motiveert me telkens weer om verder te schrijven! love you all !!! (:

Tom pov:
Je zag Bill naar de blauwe wang van Demi kijken. Hij keek je verbaast aan. Natuurlijk wou hij weten waarom. Bill: Hoe kom je daaraan?! Je zag Demi naar haar voeten kijken en zag dat Gustav en Georg ook in de gang kwamen. Je zag Demi huilen en pakte haar zachtjes vast en ze klampte zich vast aan je. Jij: ze is geslagen door haar moeder toen ze ruzie hadden. Je zag de rest haar medelijdend aankijken. Bill: meisje wij zijn er voor je e. Je zag Demi Bill met betraande ogen aankijken. Demi: danke. Je bracht Demi naar de woonkamer toe en jullie gingen zitten in de zetel. Georg: hé gaat het al weer een beetje? Je zag Demi knikken en ze veegde haar tranen weg aan de mouwen van haar vest. Gustav: drinken? Demi:ehm ja dankje. Gustav: cola goed? Demi knikte. Gustav ging naar de keuken samen met Georg en niet veel later kwamen ze met het drinken toe. Jullie pakten het drinken en namen een slokje. Jullie besloten om nog een film te zien en gingen met zijn allen in de zetels zitten. De film was al zowat halverwege toen je zag dat Demi in slaap was gevallen. Je liet haar maar liggen, je wou haar nu niet wakker maken. Ze kon de rust vast wel gebruiken. Toen de film uit was stond je recht en keek naar Demi die was aan het slapen. Gustav en Georg gingen al naar boven. Je zag Bill je aankijken. Je pakte Demi voorzichtig op en ging toen ook naar boven. Je legde Demi in het bed op een logeerkamer en dekte Demi onder. Je keek nog even naar Demi’s mooie gezichtje en stond toen op. Je kreeg bijna een hart attack toen je Bill in de deuropening zag staan. Je ging naar Bill toe en deed de deur van de logeerkamer dicht. Je ging naar je kamer toe die naast de logeerkamer lag en zag Bill je nog steeds aankijken. jij:wat? fluisterde je. Bill kreeg een lachje op zijn gezicht en ging toen zijn eigen kamer in.

Reageer (3)

  • MAK3Y0URM0V3

    haha, Bill heeft echt wel door dat Tom haar leuk vind.
    Snel verdur pleazz(H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • TokioGirls

    Verder pliezz:)
    Je schrijft egt goedd:)
    Verderrrr!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen