Foto bij you are special (Tom lovestory) 7

reacties ?

Tom pov:
Je was nog een wandeling aan het maken door het park samen met je broer. Opeens hoorde je een stem waardoor je stil ging staan. Jij: "Hoorde je dat?" Bill: "Wat?" Jij: "Hoor je die stem niet?" Bill keek je raar aan. Stem: "Hij had het beloofd… Hij had het beloofd!" Jij: "Wat had hij beloofd?" Nu keek je broer je helemaal raar aan. Bill: "Tom gaat het wel?" Je antwoordde niet op Bill’s vraag, je had het te druk met zoeken naar de stem. Van wie kwam dat? En waarom hoorde enkel jij die stem? Je stapte langs een aantal struiken door met Bill achter je en zag een meisje op de grond zitten. Je kwam dichterbij en herkende haar. Het was dat meisje van het ongeluk. Jij: "Gaat het een beetje?" Het meisje keek verschrikt op. Bill: "Hé ben jij niet dat meisje van dat ongeval?" Het meisje keek hem angstig aan en alweer hoorde je die stem. Stem: "Wat moet hij van me? Ik moet hier weggaan." Jij: "Hé niet weggaan, mijn broer wou gewoon weten of jij dat was, we waren er toen bij." Het meisje keek je verbaast aan. Stem: "Hoe weet hij wat ik wou doen, wie weet is het weer zo’n stalker." Jij: "Hé ik ben geen stalker!" Meisje: "Hoe weet jij wat ik denk?" Nu keek ook Bill jou verbaast aan. Bill: "Vond je haar door haar gedachten?" Stem: "Oef hij is niet gek."" Jij: "Bill ik ben niet gek, ik weet ook niet hoe dat komt." Bill: "Wie weet had die Gio Sherova toch gelijk." Meisje: "Werden jullie ook gebeld door hem?" Jullie keken beiden het meisje aan. Zij ook al? Bill: "Ja over die onzin van dat er iets anders is in onze genetische code." Meisje: "Waardoor we anders zijn…speciaal…"

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen