Foto bij You, Alisha Cullen on Hogwarts? *12*

Deze is kort!
I'm sorry <3

Alisha POV.

Je zit nog een tijdje te snikken tot je een ijskoude en harde hand op je schouder voelt. Je draait je om en ziet Edward staan. Je begint nog harder te huilen en laat je in Edwards armen vallen. Je voelt zijn hand door je haren gaan. 'Rustig meisje, wat is er aan de hand?' vraagt hij lief. 'S-sneep, waarheidsserum' zeg je stotterend. 'Wat is er met het waarheidsserum?' vraagje nog altijd rustig. 'I-ik moest m-mijn die-diepste geheim ver-vertellen en ik heb gezegd van da-dat ik vampier ben.' zeg je stotterend terwijl je in tranen uitbarst. Je ziet Edward schrikken. 'Oh nee, meisje het is niet jou schuld. Maar we moeten dit aan Perkamentus en Carlisle vertellen!' zegt Edward sussend. Je knikt en jullie staan recht. 'Kom we zullen eerst ff jagen zodat je weer ff doorkunt.' zegt Edward. Je knikt. Jullie lopen naar het verboden bos. Na één dier heb je al genoeg. Als Edward ook genoeg heeft lopen jullie rap naar het kantoor van Perkamentus. Je klopt aan. 'Binnen!' horen jullie. Jullie lopen rustig binnen. 'Aah, hier zijn jullie ik verwachtte jullie al.' zegt Perkamentus serieus maar toch vriendelijk. Je knikt en jullie gaan zitten. 'Ik weet dat Carlisle heeft gezegd niks te zeggen, maar n zal het toch moeten, we kunnen er niet meer onderuit.


Sorry da die zo kort is maar ik moet weg!
Veel Lieve reacties<3 (A)

Reageer (19)

  • Troian

    dat haar is super LEUK:9~:9~:9~
    Dat wil ik ook ik heb van mezelf donker dik haar dus....komt mooi uit(K)

    1 decennium geleden
  • Altomare

    Dieje fto is awesome!
    Ik heb die dvd van dat concert (wel 2 keer xD)

    1 decennium geleden
  • THxGEKTE

    VERDERRRRRRR!

    1 decennium geleden
  • WhenItRains

    verder!

    1 decennium geleden
  • Deepmire

    verder?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen