Geslagen
De jongen zit in zijn truck te wachten totdat zijn zusje en broertje komen.
Ze moeten snel komen anders zijn ze te laat thuis en dat heeft zo zijn gevolgen.
De jongen weet nog hoe veel pijn de meppen deden, één keer was hij zelfs in het ziekenhuis terechtgekomen, maar toch had nooit iemand iets gemerkt of willen merken.
Jaren was hij geslagen door zijn vader tot een tijdje geleden. Misschien had zijn vader wel een goede bui de laatste tijd of misschien had zijn vader gewoon schrik dat hij zich ging verzetten, hij is tenslotte groter dan zijn vader.
Het broertje komt afgelopen, maar zijn zusje wandelt op haar gemak, zij is toch nooit degene die wordt geslagen, zij is papies prinses.
Zijn broertje zet zich naast de jongen en de jongen ziet dat de blauwe plekken op het gezicht van zijn broertje bijna zijn weggetrokken.
Voor de zoveelste keer kan hij niet geloven dat niemand ooit iets merkte, dat de mensen echt geloofde dat het kwam omdat ze aan boksen deden.
Een van deze dagen zou hij misschien zelf naar de politie gaan.
Uiteindelijk komt zijn zusje toch bij hun in de auto zitten en natuurlijk zijn ze te laat.
Als ze binnenkomen staat hun vader al op hun te wachten.
"Te laat." zegt hij "Wie zijn schuld is dat?"
De moeder van de jongen krimt ineen zij is duidelijk al geslagen.
"Mandy was te laat." zegt de jongen
"Dat moet ik geloven." zegt de vader "Het was gewoon dat snertjong weer."
Dan gaat de vader op het kleine broertje af en begint hem te slaan.
De jongen kan het niet meer aanzien.
Snel haalt hij een mes uit de keuken en steekt dat in de rug van zijn vader. Hij trekt het mes uit de rug van zijn vader en hij ziet dat zijn vader dood is.
Shit denkt hij terwijl hij zich op de grond laat zakken. Hij heeft hij dat ooit kunnen doen. Hij heeft iemand vermoord, hij is nog slechter dan zijn vader.
De jongen houdt het mes tegen zijn borstkas. Misschien moet hij er wel een einde aan maken. Zou er een hemel zijn voor mensen die iemand hebben vermoord en daarna zelfmoord plegen, misschien wel want er wordt altijd gezegd dat God vergevingsgezind is.
Maar is er wel een hemel of God vraagt de jongen zich af.
Hij twijfeld over wat hij gaat doen.
Dan beslist hij.
Er zijn nog geen reacties.