Foto bij Aiko meet Ichijo

Je weet nu meer over je afkomst en sommige mensen blijven uit je buurt.

Yuuki POV.
Oh shit ik moet terug. Rose:' In die kleding dacht het even niet. Ik zoek even wat anders voor je. Zo nu zie je erleuk uit.' Tazuna:' Yuuki/chan je moet nog studeren voor je toets wiskunde van morgen.' Wat is die morgen al. Ichijo kom je? Laat ook maar ik open hem zelf wel. Ichijo:' Ik kom eraan. Doei Kaname. Laten we gaan.' Snel hij is bijna klaar. De prrot ging open en jullie gingen terug naar Kyoka. Nicole:' Ik denk dat we wat meer over die Aiko moeten vinden. Ze zag er gevaarlijk uit met 3 chara's. Wees op jullie hoede. Vooral jij Rose. Ik bedoel maar vorige keer zat jij de schoonheids koningin uit te hangen bij Kiseki, terwijnl we voor de EMBRYO moetsen zoeken.' Hou op met dat gezeur jullie 2. We zijn er. Ik ga naar Utau om haar uit te horen. Jullie kijk maar wat jullie gaan doen. Aiko:' Waarom wil je Utau uit horen? Ik denk dat ik het al weet, maar ik ben hier om een deal te sluiten.' Ik luister. Wat voor een deal? Aiko:' Ik zou best bij jullie groep kunnen komen, maar alleen als ik mee mag bepalen over wat er gebeurd en ik niet zo´n belagelijke cape hoef te dragen.' Ik vind het prima, met Nicole kan ik toch iedereen overhalen. Is goed, maar alleen bij hele belangrijke ceremonies draag je hem wel. Is dat goed? Aiko:' Oké dat is goed. Laten we gaan.' Tadase is het goed dat ichijo bij ons op school komt? Tadase:' Het is goed en ik heb alles over Aiko al gehoord.' Van wie? Tadase:' Van Kiseki enhij had het weer van Rose die het weer van jou had.' Ah en mag zij ook meedoen? Utau:' Ja daar heb ik voor gezorgd. Trouwens je moet even met Tadase praten hij is nogal down dankzij Amu en Ikuto. Hij vind het jammer dat ze niet voor hem ging.' Goed zal ik doen en jij jongedame met jou ga ik nog wel praten over boys. Ik hoorde van Aidou-senpei dat je met hem flirte. De volgende keer dat ik je meeneem naar die dimensie doe je dat niet meer. Ik weet trouwens meer over mijn vampier zelf. Nadat je dat zei keek iedereen je doordringend aan. Wat ik ben nog steeds mezelf, maar mijn ouders zijn alleen moordlustige killers en probeerde mijn familie uit te moorden. Mijn moeder wist nog geen eens dat ze zwanger was tot het moment van de geboorte. Ik moets meteen uit de weg geruimd worden, vandaar dat ik naar deze dimensie geplaats ben. Mijn krachten staan op non-actief, maar zodraa ik door eenvampier word gebeten dan komen moijn krachten terug. Dus Ichijo niet bijten en als iemand anders blijkbaar een vampier is. Pleaz bijt me niet. Dat was het nu ga ik naar huis, want ik ben moe. Tot morgen en Ichijo jij kan tijdelijk bij ons in de logeer kamer slapen.

Reageer (2)

  • Allysae

    nice
    snel verder
    ichijo,aidou en kaname are hot *wbw*

    1 decennium geleden
  • Greyness

    Snel verder <3 you are amazing! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen