Foto bij you are special (Tom lovestory) 6

reacties?

De volgende dag werd je opgebeld door Mathieu. Mathieu: "Kelly kom je ook naar Simon?" Jij: "Ja is goed, ik ben er over een halfuur." Mathieu: "Ok tot straks." En hij legde af. Je maakte je snel klaar en stapte buiten op je fiets. Niet veel later kwam je aan bij Simon. Je zag Mathieu ook net aankomen. Jij: "Hey Mathieu." En je gaf hem een knuffel. Daarna belde Mathieu aan maar niemand deed open. Mathieu belde nog eens en weer deed er niemand open. Jij: "Ik bel hem wel op." Je pakte je gsm en belde hem op en weeral nam hij niet op. Jij: "Ik ga wel langs achter eens kijken." Mathieu knikte. Je stapte langs het zijpadje naar de achtertuin toe en zag dat het schuifraam open stond. Je stapte naar binnen en deed de voordeur open. Mathieu: "Ik zal eens boven gaan zien." Jij: "Ik zal hem wel hier zoeken." Je stapte naar zijn atelier toe. Ja Simon is tekenaar. Hij maakt strips als bijverdienste. Je deed de deur open en stapte naar binnen. Het was er donker en dus deed je het licht aan. Je zag overal doeken staan die vol geschilderd waren. Niet veel later vond je Simon op de grond. Vlak bij hem lag een spuit. Jij: "Mathieu!!!" Niet veel later stond hij naast je en pakte je vast. Jij: "Hij zei dat hij gestopt was." Mathieu pakte zijn gsm en belde de ambulance op. Mathieu pakte je terug vast maar je wrikte je los en liep naar buiten toe. Je liet je fiets staan en rende naar het park toe. Na een tijdje liet je je uitgeput in het gras vallen en begon je te huilen. Fijn één van je beste vrienden had een drugsverslaving.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen