Foto bij het begin

laura en dana zijn twee vriendinnen door dik en dun. Als ze samen gaan trainen gebeurt er iets waar ze niet op hadden gerekend!

Laura is op weg naar Dana want ze gaan samen naar de voetbaltraining.
Ze zullen een nieuwe trainer krijgen, Dean heet hij. 'hoi dana, ook nieuwsgierig hoe de nieuwe trainer is?' vraagt Laura. 'Ja, hopelijk is hij knap want lelijker dan Hank kan niet.' ja lelijker dan Hank kon ook niet, hij was een trainer die liever at dan rende. Maar trainen kon hij wel, ze waren kampioen met het team. Oei, we moeten doorfietsen. We moeten bijna beginnen. Snel zetten ze de fietsen in het rek en gaan snel naar de kleedkamer. Eenmaal op het veld is de nieuwe trainer er nog niet, wel is er een knappe jongen van ongeveer 20 jaar. Hallo dames, mij naam is Dean. Ik ben de nieuwe trainer. Als er een probleem is moeten jullie het maar aangeven! en hij begint met een paar makkelijke oefeningen. Daarna moesten ze nog aangeven waar ze het liefste wouden spelen en dan nog een wedstrijd spelen. Wat een leuke training maar of het ook zinvol was?
Na de training gaat Laura alvast naar de kleedkamer. Als ze gaat kijken waar Dana blijft ziet ze iets wat ze liever niet zag: Dana was samen met Dean gaan opruimen, dat deed ze niet vaak.
Als ze gingen omkleden vroeg Dana aan Laura:'vind je ook niet dat Dean best wel lekker is?' Valt wel mee denk Laura maar dat zegt ze niet. 'Jawel, maar ik vind hem niet de knapste die ik ken.' Dan roept Dean ze terug voor een teambespreking met de nieuwe assistent trainer, Hans. Ook Hans vinden Dana en Laura knap.
Als ze op de fiets zitten praten ze nog na en zegt Laura:'ik neem Dean en jij hans oké?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen