Foto bij Chapter 4

Ben je wakker? Vraagt Seth zacht.
Seth ik ben vampier ik kan niet slapen weet je nog. Antwoord ik.
Oh ja sorry. Zegt hij verontschuldigend.
Geeft niks. Zeg ik.
Hij knikt en ik pak het ontbijt dat ik voor hem klaar had gemaakt.
Bedankt. Zegt Seth.
Ik sta op en loop naar het raam en kijk naar de toekomst.
Seth,Jacob en Renesmee verslechteren Alice haar zicht maar bij mij verandert het niet eens.
Het gaat onweren. Zeg ik.
Ik loop naar beneden en ga wat op de vleugel spelen met Edward's toestemming.
Ik speel stukken van Beethoven en Mozart ik kon al piano spelen toen ik 6 jaar was.
Iedereen doet wel wat Alice danst wat op de muziek die ik speel op de vleugel.
Esmé is in de woonkamer met Edward,Bella,Renesmee,Jacob,Emmet en Rosalie.
Carlisle is boven en ik heb vanavond mijn diploma-uitreiking op de Forks-high school.
Ze herkennen me wel want ik lijk nog op dezelfde ik toen ik mens was.
Als ik klaar ben met de school ga ik samen met Rosalie,Alice,Emmet en Jasper na Dartmouth.
Seth wordt gezien als 18 dus hij ging samen met mij een tijdje naar Forks high school dus gaat hij ook mee naar Dartmouth.
Ik ga voor rechten net als de anderen.
Ik zou een prima advocaat worden,want ik moet altijd het laatste woord hebben.
Ik zou vandaag een jurk(kijk naar de kleding van Emma Roberts(Janice)) naar de uitreiking gaan dragen.
Alleen alle Cullens gaan wel mee want je kan je familie niet in de steek laten dus gaan we een tijdje daarzo wonen.
Kom we gaan onze make-up doen. Zegt Rosalie
We lopen naar de badkamer en doen onze make-up en haar.
Ik kijk naar het eind-resultaat en de anderen doen dat blijkbaar ook.
Als we daarmee klaar zijn pakken we onze spullen enzo en kleden we ons om.
We moeten vertrekken. Zeg ik blij
We gaan eerst naar de stad en shoppen.
Na het betalen en gaan we naar de school.
Ik gooi te laat mijn hoed in de lucht,maar laat er niks van merken.
We rijden naar huis en daar lees ik en kijk tv.
En kleed ik me om en ga kijken naar wat films waaronder Scream,Scream 2,Scream 3,Scream 4 en Pirates of The Carribean.
Als ik het echt niet meer weet ga ik liggen naast Seth.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen