Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • SilentTears

    damn histoire had je niks anders te doen x'D
    das egt een flinke reactie ^^

    en jij magicxgirl, jij moet heel erg snel verder gaan schrijven
    please ???

    kusjee

    1 decennium geleden
  • Histoire

    Oh dat gaat volgens mij niet zo goed aflopen als Sirius ziet dat Alexis naar het bal gaat met Sneep
    Zijn eigen schuld ergens wel, want hij heeft het inderdaad verpest bij Alexis, maar toch...
    Ik denk niet dat hij dat zal kunnen verdragen. Sneep zal er vast wel voor moeten boeten dat hij Alexis mee naar het bal vroeg.
    Ook al gaan ze als vrienden. Ik denk dat hij gewoon groen gaat zien van jaloezie dat het net Sneep is die met Alexis danst.
    Ik vind het net best wel goed dat Alexis met Sneep naar het bal gaat. Dan zit ze niet de hele avond aan de kant te kijken hoe haar vriendinnen wel dansen met die jongens waarvan ze houden. Nu kan ze nog wat haar gedachten verzetten : )

    Ik denk dat ik ook liever even alleen zou willen zijn in plaats dan bij mijn vriendinnen. Ze bedoelen het misschien wel allemaal goed, maar alleen zijn is veel beter op die momenten.
    Zeker beneden, want in je bed lig je toch maar te woelen.
    En had ze sirius, James, Remus en Peter niet van hun kater kunnen afhelpen ; )
    Eigenlijk is ze veel te goed. Ik zou ze hebben laten stikken en dan zouden ze het de volgende dag maar aan Anderling moeten uitleggen waarom ze niet in de les waren:P
    Alhoewel ja, Remus en Peter zouden denk ik nooit uit zichzelf beginnen drinken en lieten zich inderdaad meeslepen door James en Sirius.
    En Sirius... Eigenlijk is hij ook niet al te verstandig bezig wat Alexis betreft(A)
    Maar ja, aan de andere kant kon hij ook niet weten dat Alexis op dat uur nog wakker zou zijn.
    Gelukkig dat Lily al sliep, denk niet dat ze al te blij geweest zou zijn als James Alexis lekker ding noemt

    Maar Sirius en Alexis moeten gewoon praten.
    Want ik denk dat die plannetjes en ideeën het alleen maar erger maakt.
    Eigenlijk zijn ze best wel koppig(A)
    Ze willen met elkaar praten, maar ze doen het toch niet. Of Alexis wilt niet met hem praten of Sirius niet met haar omdat hij denkt dat Alexis van één van zijn beste vrienden houdt.
    Eigenlijk sta ik meer aan Alexis kant. Want Sirius is eigenlijk begonnen.
    Ik ben team Alexis (A)
    (Haha, oké, nee wordt te Twilightachtig, maar een tijdje geleden had ik dat ook bij mijn story dat er teams ontstonden en in sommige reacties was dat dan het ene team tegen het andere en dat was best wel grappig om te lezen xd)
    Dus eigenlijk heb ik geen team. Ik ben neutraal, want ze reageren gewoon zo omdat ze eigenlijk van elkaar houden (A)
    Hoop wel dat het allemaal niet erger wordt. Want ze zouden echt schattig zijn samen (H)
    Ze moeten gewoon praten en dan moet alles terug goed komen.


    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder
    ben erg boos
    want ik heb twee hondjes en die hebben hun kussen kapot getrokken

    1 decennium geleden
  • Histoire

    Grr, nu vlieg ik halverwege je hoofdstuk naar mijn bed:@

    echt sorry :(
    Morgen plaats ik een hele lange reactie.
    Belooft!

    En je krijgt een kudo en staat voorlopig in de topstory 's : )

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen