Foto bij Pain...

Met pijn in mijn rib loop ik naar mijn neef's huis. Elke stap doet ongelofelijk veel pijn. Uit het niets schiet er een enorme steek door mijn hoofd. 'Godver!' Ik grijp naar mijn hoofd waardoor er weer een enorme steek door mijn rib gaat. Dit is echt niet goed. Ik weet nog niet eens hoe mijn gezicht eruit ziet. Mijn oog doet wel veel pijn. Jezus hoe lang moet ik nog lopen? Dit duurt echt te lang. Langzaam grijp ik naar mijn mobiel en probeer Mike te bellen. Ik haal hem zo voorzichtig mogelijk uit mijn zak zodat ik geen pijn in mijn rib krijg. Als ik zijn nummer in toets en op het groene telefoontje heb gedrukt schiet er een pijn scheut door mijn hoofd. 'Auw krijg toch de..!' Ik wordt afgekapt door mijn neef die opgenomen heeft. 'Hallo?' vraagt hij een beetje verward. 'Oh sorry er ging een ongelofelijke pijn door mijn hoofd' 'Jennifer? Ben jij dat?' vraagt Mike ongelovig. 'Ja dit ben ik hoor je toch?' snauw ik. 'Rustig, rustig. Je leeft nog! Waar was we je we zijn facking bezorgt!' roept hij boos door de telefoon. 'Ja ik was.. Whoho wacht eens even! We? Wie zijn we?!' 'Ik en David! Je weet wel Loy? Spicoli? Je kent hem wel!' 'Oké rustig!' zeg ik rustig. 'Waar ben je nu?' vraagt hij weer wat rustiger. 'Ik ben nu vijf straten verder op. Ben bijna...' Weer wordt ik afgekapt door Mike die het gesprek beëindigd. Oké die is duidelijk boos. Oh god en David? Man die kerel laat me nooit met rust. Eigenlijk wel schattig maar als nog hij volgt me volgens mij overal. Er rijd een auto met volle snelheid langs me. Maar stopt een paar meter verder. Twee gasten stappen uit en lopen op me af.
'Fake! Je hebt alles voor gelogen! Ik vertrouwde je!' roept er een. 'Wow wacht is ken ik jou?' 'Weet je dat niet meer? Laatst op het skatepark?' roept hij kwaad. 'Wow wow wow! Shit jij bent Dave die gast die in me reed kneep!' Hij knikt grijnzend en haalt dan uit precies op mijn rib. Meteen zak ik in elkaar van de pijn. Hij schopt nog een keer in mijn maag. Alles voor mijn ogen wordt zwart. Het laatste wat ik hoor is gelach en een auto die weer weg scheurt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen