Foto bij -thankyou.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • THING2

    Ik heb zo'n 200 mails nu in mijn inbox, van quizlet. Dit omdat ik twee weken op vakantie ben geweest. Ik had besloten om nergens een reactie te gaan plaatsen, omdat dat zo veel tijd kost als je dat bij 200 hoofdstukken moet doen. Maar toen eindigde jou story. En damn, wat heb ik er van genoten! Ik vond het echt een van de leukste stories die ik ook heb gelezen en ik hoop dat je nog lang door gaat, want in iedergeval lees ik met ontzettend veel plezier!
    wat een topverhaal heb je gemaakt!

    Liefs
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Pottermore

    I loved it. <3
    + hey tara, ik dacht net aan jouw naam Jccaylen, hihi. :]

    1 decennium geleden
  • brooksbeau

    Wow, van begin tot het einde, echt wauw gewoon een mooi verhaal. Echt een prachtig verhaal gewoon. Als ik jou was zou ik trots zijn op hoe jij kan schrijven.

    1 decennium geleden
  • swagbieber

    wauw! Je story was echt geweldig! Ik vond het echt een super verhaal om te lezen en elke keer dat ik in mn mail zag dat je weer een nieuw hoofdstuk had geshreven as het weer 'YES!' dit verhaal heeft me vaak laten huilen en lachen! Het was echt geweldig op te lezen! Je hebt gelijk met je tekst hierboven! quizlet geeft je afleiding en bij mij is het lezen van jou story afleiding! Ik heb veel aan mn hoofd maar als ik dan weer deze story lees is alles heel even weg en ben ik hierin verdiept! Dankje wel voor dat& voor je amazing story!
    Hopelijk komt er nog zo een mooie story!<3

    1 decennium geleden
  • Bartowski

    Je story was echt mooi!<3
    Hoop dat je nog z'n mooie story gaat schrijven!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen