Foto bij /Hate/

Alina Madison Parker Point of View


'Daar heb je kettingroker weer' zei Rose. Het was maandag. Tijd voor school. Ik stond voor mijn kluisje en haalde de boeken eruit. Ik negeerde haar. Ze sloeg mijn kluisje dicht. 'Ik praat tegen je' zei ze kil. Ik keek haar aan. Waarom laat ik dit toe. Lulu sloeg mijn boeken op de grond en schopte ze weg. Ze keken me allebei aan. Ik zuchte. Ik pakte mijn boeken op. Ze begonnen te lachen. 'Wat een lozer' zei Lulu lachend. Ze liepen allebei weg. Ik haat ze. Ze peste me nu al vijf jaar. Waarom? Weet ik niet. Ik stond op. Opeens uit het niets kwam er iemand en boste ik tegen hem op. Het was Justin. Hij dealde heel veel en was bijna nooit op school. 'Kijk uit bitch' zei hij. 'Sorry h..h' zei ik. 'h..h.h lozer' zei hij en liep door. Justin was een van de knapste jongens op school. Hij voegde zich bij de groep van Rose en Lulu hij sloeg zijn armen om hun heen. 'Hello lady's' zei hij. Geen wonder. Ze zijn de knapste meisjes van school. De bel ging. Snel rende ik naar de geschiedenislokaal toe.
'Alina Parker' zei de leraar. 'Hier' zei ik schor. 'Waar?' vroeg hij. Ik stak mijn hand uit. 'Kettingroker' zei Darryl met een piepstem. Ik haat het als hij dat doet. De hele klas lachte.
'Oke klas we beginnen met een project. Jullie gaan een werkstuk houden over een tijdperk. Ik jullie aan ingedeeld in groepjes van twee' zei de leraar.
'Rose en Darryl, Nina en Lisa, Justin en Alina, Lulu en Dean' zei leraar en noemde nog de rest. Ik hem met grote ogen aan. 'Fuck met ik met haar' zei Justin. Ik keek hem aan. 'Wat nou kijk voor je' zei hij boos. ik zuchte. 'Ga maar je projectpartnet' zei de leraar. Ik zag Justin naar me toe komen. Hij gooide mijn tas op de grond die eerst op de stoel zat. Ik keek voor me uit. 'Voor alle duidelijkheid. Ik mag je niet' zei hij. 'Hoef je niet duidelijk te maken. Jij en honderd andere mensen mogen me ook niet' zei ik. 'Het liefst zou ik doodgaan dat hier zijn praten met jou' zei ik daarachter.

12 abo's zo blij ben ik ermee. Dit is de op een na laatste hoofdstuk mensen. Ik ga al woensdag op vakantie. Zo een zin in.
Kudos en reacties?

Reageer (4)

  • lindseykoster

    kudo <3 echt goed geschreven, en veel plezier op vakantie! haha, ik heb nog school x.x butyeah, snel verder! (: <3

    1 decennium geleden
  • Iheartcalum

    <3

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Aawh!
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • Boss

    Verder!
    Is dat op de foto Alina? Ze is behoorlijk knap.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen