Amber en ik waren in stilte gaan eten omdat Amber niks wou zeggen over wat er in de slaapkamer aan de hand is. Ik weet dat ik haar hoor te vertrouwen, maar ze doet zo geheimzinnig dat ik begin te twijfelen. ‘Lionel, pieker niet zo er is echt niks aan de hand.’ Amber legde haar vork neer en keek me met een doordringende blik aan. ‘Als er niks is, waarom zeg je het dan niet?’ vroeg ik eigenwijs. ‘Wie weet heb ik wel een of andere verrassing voor je en wil ik niet dat jij te weten komt wat het is want dan is het geen verrassing meer.’ Zei Amber zacht. ‘Een verrassing?’ vroeg ik verbaasd. ‘Ja een verrassing ja. En omdat jij zo’n eigenwijze zak bent weet je al dat er iets is dus het is al verpest. Zei Amber geïrriteerd en ze liep van tafel weg. Dat was nou ook weer niet de bedoeling..

‘Amber alsjeblieft.’ Smeekte ik en ik ging voor de tv staan. ‘Je staat in de weg, sukkel.’ Mompelde Amber en ze probeerde langs me heen te kijken. ‘Amber alsjeblieft. Ik weet dat ik het verpest heb maar vergeef me.’ smeekte ik en ik ging voor haar staan. Amber stond op en keek me boos aan. ‘Nee dat doe ik niet, ik vind je stom. En nu ga ik slapen en waag het niet om tussen nu en een kwartier in de slaapkamer te komen. Ik wil slapen voordat jij in bed komt.’ Zei ze en ze duwde me aan de kant. Ik plofte op de bank neer. Waarom doet ze nou zo boos, zo erg is het toch ook weer niet? Ik begon een beetje te zappen en eindigde uiteindelijk op een voetbalzender. Samenvattingen van de afgelopen wedstrijden werden laten zien. Niet veel later kwam onze samenvatting en eigenlijk wou ik weg zappen maar dat zou zwak zijn. Ik bekeek de samenvatting en ons spel leek echt nergens op, het was gewoon een stom spel wat we speelden. Ik zakte wat verder onderuit en keek naar de rest van de samenvattingen.

Na een poosje merkte ik dat ik moe begon te worden en ik zette de tv uit. Ik sloot alles af en ging naar boven. Ik gooide mijn kleren in een hoekje van de badkamer. Daarna poetste ik snel mijn tanden en hoopte vurig dat Amber al vredig lag te slapen. Ik heb geen zin om een stel kussens naar mijn hoofd te krijgen. Ik opende de slaapkamerdeur voorzichtig en keek om het hoekje. Ik zag door de hele kamer heen brandende kaarsjes staan. ‘Daar ben je eindelijk.’ Fluisterde Amber en ze kwam naast me staan. Ze was gehuld in een badjas en keek me met een zwoele blik aan. Ze trok me mee naar het bed en duwde me erop. ‘Ga op je buik liggen.’ Zei ze en ze trok haar badjas uit. Daar stond ze dan, in haar sexy rode lingerie. Ik slikte even bij het beeld en bekeek haar lichaam goed. ‘Omdraaien Lionel.’ Fluisterde ze en ze kwam wat dichterbij staan. Ik ging op mijn buik liggen en wachtte nieuwsgierig af. Amber ging boven op me zitten, ter hoogte van mijn kont. Ze begon langzaam mijn nek te masseren. ‘Ik dacht dat je wel wat ontspanning verdiende na een paar stress volle dagen.’ Fluisterde ze en ze drukte een kusje in mijn nek. Ik kreeg kippenvel door haar aanrakingen, en als ik heel eerlijk mag zijn, ik verlang liever naar een iets andere ontspanning..

Reageer (10)

  • Noorhelm

    hha leuk geschreven!
    x

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    Ahw :'D

    Verderr!!

    Xx

    1 decennium geleden
  • Bastille

    AH, LIEF :9~

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Haha, leuk !

    1 decennium geleden
  • Casanova

    Lio is eigenwijs.
    Normaal heeft hij er niet zoveel moeite mee hoor.
    :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen