16-06-2008
ik kan tegen kritiek!
16-06-2008
lief reisdagboek.
ik zit nu in het vliegtuig. wat een dag!!! we moetsen om half 6 opstaan maar om 5 uur werd ik al wakker omdat mijn zus zo nodig moest gaan staan zingen onder de douche!!! ik dacht bij mezelf: zip you'r lips whit you'r bla, bla, bla!!!
wat een herrie!
toen het wel half 6 was trok ik mijn kleren aan en liep naar beneden om mijn favo ontbijd te pakken! (dat had ik wel verdiend na zo'n afgrijselijk concert!) ik pakte dus mijn ontbijd en dacht eindelijk rust te hebben komt mijn zus weer zingend de trap af!!!( ik dacht weer: zip you'r lips whit you'r bla, bla, bla!!!)
ik zij tegen mijn zus hoeveel concerten geef jij wel niet op een dag en liep weg. mijn ouders waren nog druk aan het in pakken toen het al bijna tijd was om te vertrekken, ik besloot ff te gaan helpen. toen dat alles voorbij was stapte we in de auto en reden naar het vliegveld. eindelijk!!!
het duurde een half uur om op schiphol te komen met weer zo'n concert van mijn zus!! (je weet vast wel wat ik dacht!)
pff ik ben best wel moe morgen vertel ik 's ochtends wel wat er toen allemaal nog is gebeurd!!!
liefs Tessa
Reageer (4)
thnx
1 decennium geledenJe schrijft wel goed, hoor (: Alleen je moet een beetje aan je spelling denken xd & Ook aan de hoofdletters enzo. Maar verder is het wel goed, hoor! <3
1 decennium geledenKlinkt goed!
1 decennium geledenwe want more!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geleden