Foto bij *12*

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • xXiCeCReaMXx

    ik haat open eindes als er geen deel achteraan komt...
    Als je er een tweede deel aan maakt, Leuk!!
    Anders zou ik voor een gesloten einde kiezen.

    1 decennium geleden
  • Hypnotising

    Dat filmpje is goed gemaakt, welk liedje is dat..?
    Snel verder? ^^

    1 decennium geleden
  • katl1

    1. Hoe langer het verhaal, hoe beter!!! (maar vervolg is eigenlijk ook een stuk van het verhaal, dus...)
    2. Ik reageer in principe elke keer, behalve als ik meerdere hoofdstukken achter elkaar lees (dan enkel het laatste hoofdstuk), en dat gebeurt tegenwoordig wel vaak :S En het kan zo nog wel een paar weken duren, maar daarna reageer ik terug vaker hoor
    3. Persoonlijk kijk ik de filmpjes meestal niet, ik gebruik liever mijn eigen fantasie bij het verhaal, maar dat is natuurlijk ieders eigen mening. Degene die ik gezien heb vind ik heel goed gemaakt, en ik geloof zeker dat je dat zélf doet.

    SNEL VERDER NU
    ook met Rebellious Valentina please, ik ben verslaafd aan die story

    1 decennium geleden
  • MagicalSpy

    Verder

    1 decennium geleden
  • Tartaros

    OMP! I love this part! Ik denk dat ik weet wat er met Drakie aan de hand is. (A)
    Laten we jouw puntjes ff langslopen:
    1. Hmm, een vervolg.
    2. Tsja, die verhoudingen zijn vaak raar. Sommige stories hebben 10 abo's en 5 reacties en andere hebben 70 abo's en 6 reacties. Je kunt altijd gewoon ff vragen om een reactie. Zo lastig is het niet om ff "snel verder" te posten. (A)
    3. Wie durft er te beweren dat je dat niet zelf hebt gemaakt? *pakt mes* Die gaan eraan!!!! *moordt kudde schapen uit* Sorry, moest ff een Ajax/Aias-actie doen. xD Ik vraag me ernstig af hoe iemand op het idee komt dat je anderen dit laat maken. Echt gestoord..

    Snel verder! Of anders steel ik Drakie!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen