i love wolves

dream of the see
ik werd wakker op een natte sponzige vloer. mijn ogen wilden niet meteen openen. ik haalde diep adem een rook een zoute geur. langzaam stond ik op. het bleek dat de vloer, die ik eerst voor een natte spons hield, een uitgestrekt stand was. ik was wel wat verbaast en keek in het rond. voor me lag een donkere onheilspellende zee. achter me lagen hoge ruwe rotsen. aan bijde kanten naast me lag nog meer nat zand en boven me hingen donkere wolken en in het midden hing een prachtige ronde maan die het strand en de zee verlichtte. ik keek weer voor me, naar de zee. ik ontdekte dat aan de overkant van de zee een prachtig zilveren licht scheen. het was hier best mooi, ook al wist ik niet waar hier was. ik wilde een voet verzetten toen ik door ha dat ik niet helemaal mezelf was. ik was een wolf. of nog beter, de zwarte wolf die ik altijd was tijdens de nacht. ik genoot even van een zachte zeebries die door mijn zwarte haren streelde. toen besloot ik dat ik maar beter een uitweg kon vinden. ik keek in het rond tot het tot me door drong dat ik ingesloten was. voor me lag een donkere zee en het strand was omringd door rotsen. over zee zwemmen vond ik toch maar een maf idee en die rotsen zagen er zo stijl uit dat ik het niet al te lang in mijn koppie durfde te halen om naar boven te klimmen. misschien was er ergens een grot die onder de rotsen door leidde. ik rende naar de rotsen. telkens als mijn poten het zand raakten maakte het een zuigend geluid. ik maakte een glijdende stop vlakbij de rotsen waardoor het zand in het rond vloog. terwijl ik langs de rotsen liep speurde ik naar een ingang. ik dacht dat ik verderop iets zag. ik rende erheen om te zien wat het was. het was weldegelijk een grot maar veel te klein voor mij. eerst probeerde ik het hol wat uit te graven maar dat bleek al gauw onbegonnen werk want ik botste al snel op de boden van de grot, rots dus. ik zuchtte en liep verder langs de rotsen. terwijl ik langs de stijle wanden liep probeerde ik me te herinneren hoe ik hier was gekomen...

Reageer (5)

  • Snowfox

    Oh, verder!

    1 decennium geleden
  • MissxYuri

    whoeeejj snel verder! jij schrijf echt goed (Y)

    1 decennium geleden
  • GentlePirate

    door door door doord door !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • AlphaRaven

    hm goed verhaal, snel verder.

    :D

    1 decennium geleden
  • SimoneV

    ben benieuwd hoe ze daar is gekomen.,.,

    ga je snel verder???

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen