happiness!!!!!!!!!!!!!!!!

zie ik nog wel...
ik zat nog altijd te bibberen op mijn bed. ik durfde mijn hoofd niet van het raam af te wenden. mijn haar zat vol met takjes, blaadjes en zelf veren.(geen idee hoe die erin gekomen zijn.) goed het was nu wel duidelijk: ik ga nooit meer dat bos in! nee, mij zie je daar niet meer! toen schoot me iets binnen. mijn kamerdeur stond nog open. snel draaide ik mijn hoofd om. ik sprinte naar de deur en gooide hem dicht. het was misschien belachelijk maar ik was nu gewoon bang. ergens hoorde ik opeens geblaf maar het kwam niet van bendeden. langzaam keek in de richting van het raam en voetje voor voetje ging ik dichterbij. ik tuurde de duisternis in. veel zag ik niet. ik haalde diep adem en liet me op mijn bed ploffen. ik kroop snel onder mijn dekens(echt er helemaal onder) ik wist dat ik bang was om werkelijk niets maar ik kon het niet helpen. snel greep ik mijn wolvenknuffel en drukte hem tegen me aan. zo viel dus maar inslaap.

Fanny! opstaan!
ik gromde en trok de dekns terug over mijn hoofd. kom op meid het is maandag
ik gromde maar kroop mijn bed uit. mams liep mijn kamer uit en ik leunde tegen mijn kleerkast. verveeld trok ik die open. ik greep een lollig paars T-shirtje en een gewoone jeans uit de kast en trok die aan. toen sprong ik voor mijn spiegel en nam de borstel uit de lade. ik zong wat terwijl ik mijn haar borstelde en in een vlecht legde. snel bekeek ik me nog eens in de spiegel en holde toen naar bededen. Scheurkies rende naar me toe. hey jongen lekker geslapen? ik aaide hem over de kop. ow zus, loop je nu ook al tegen dieren te praten? goh Tom, wat ben je grappig. zei ik sarcatisch en in gedachten steurde ik Scheurkies op hem af. ik liep de keuken in met Scheurkies achter me aan. ik dronk snel mijn chocomelkje leeg(meer at/dronk ik niet) en haalde Scheurkies' eten uit de kast. Scheurkies zelf kwam aangelopen met zijn bak en liet die voor mijn voeten op de grond vallen. ik gooide de brokken erin terwijl ik hem achter zijn oor aaide. Amandien kwam gapend de keuken binnen. ze kroop op haar stoel en nam haar melkbeker. toen ze haar beker leeg had gedronken had ze een klein melksnorretje die mams weg wreef. ik trok nog een paar fluoroze sokken aan en kroop in mijn paarse All stars.snel propte ik mijn boekentas vol met de schoolboeken die ik nodig had. dag mams, dag paps! riep ik nog snel en rende de gang in. ik greep mijn jas en slingerde mijn boekentas op mijn rug.

sorry kben mijn inspie effe kwijt

Reageer (2)

  • GentlePirate

    cool

    1 decennium geleden
  • SimoneV

    maakt niet uit hoowr;) hijs leuk:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen