Foto bij Hoofdstuk 53

Hey! Zoals ik gister al vermeldde, was ik bezig met een cover voor dit verhaal! Beetje laat, I know, maar ik ben er zeg maar geen prof in. Maar vandaag was ie dan eindelijk klaar! Kijk maar op de beginpagina, dan zul je hem zien!
Over dit hoofdstukje heb ik wat langer gedaan dan normaal, omdat het best moeilijk is om over echt serieuze dingen te schrijven. Het is best lastig, omdat ik me er toch wel bij inleef en mijn eigen gevoelens zeg maar opschrijf.. klinkt raar, maar toch is het zo :3 Ook al neig ik meestal eerder om over grappige dingen te schrijven, omdat ik daar zelf wat vrolijker van word xD Maargoed, alsnog voor nu veel leesplezier en plies, wil je niet al te hard oordelen bij dit hoofdstukje? Zeg ook maar wat je van de cover vind, als je daar natuurlijk zin in hebt, anders hoeft het niet hoor.. mag wel natuurlijk..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Padme

    Echt prachtig geschreven. Ik kreeg tranen in mijn ogen gekregen. Ik heb echt meeselijden met Kittie.

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Joshifer

    Wauw! <33' Heel mooi geschreven, Chi =D

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen