if you happy and you know it clap your hands*clap clap*
if you happy and you know it clap your hands*clap clap*
if you happy and you know it and you really wanne to show hans *clap clap*

master passion wolves
toen ik de keuken binnen stapte kwam een warme geur me tegemoet. met mijn fijnontwikkelde wolvenneusje rook ik dat het konijn was. ik schepte mijn bord vol met vlees en appelmoes. ik nam een hapje van de appeloems en vertok mijn gezicht. bah! brokjes! ik hatte het als er brokkies in de appelmoes zaten maar slikte het toch door. ik prikte met mijn vork een paar gaatje in mijn stukjes konijn en propte het veel te grote stuk in mijn mond. Fanny! snij dat stuk toch gewoon!zei mams. een beetje geërgerd liet ik het stuk vlees terug in mijn bord vallen en mijn zusje maakte en walggeluidje terwijl mams haar hoodf schudde. ik draaide met mijn ogen. ik sneed dus maar mijn vlees in kleine stukkies en at ze daarna op. ik vroeg me eigenlijk af of ze dat wolvengehuil daarnet ook hadden gehoord. ik waagde het erop. "zeg hebben jullie die wolf ook gehoord?"even bleef het doodstil tot mijn broer in lachen uitbarste. Amandien(mijn zusje)die niet beter wist lachte met hem mee. "ik vind dat niet grappig! Tom!" zeg, zus! we wten dat je overal elfje, eenhoorns en draken ziet maar betrek ons niet bij jou rare fantasiewereld! als we op vakantie willen zeggen we het zelf wel! giftig keek hem aan. maar goed. pissig prikte ik in het laatste stukje konijn en propte het met veel geweld in mijn mond. hoe dan ook. nu wist ik dat ze dat niet hadden gehoord. mijn appelmoes liet ik maar joud worden en ik stampe de kamer uit waarna ik stampend de trap op liep richting mijn kamer. kwaad plofte ik mijn bedje waar op het bedovertrek en het kussen een wolf stonden. nog steeds even kwaad staarde ik in de ogen van de wolvenposter vlak voor mijn bed. tasten zocht ik wolfje mijn knuffel. al sinds ik klein was had niemand een verklaring voor mijn plotselinge wolvenverslaving. toen ik ongeveer zo oud was als Amandien nu werd ik opeens zot van wolven. als we naar de dierentuin gingen wilde ik niet naar de leeuwen maar de wolven, ik wilde geenkatteknuffels meer maar wolfjes, een bedovertrek van barbie interesserde me geen bal! wolfjes!!! mijn ouders konden er geen touw aan vastknopen. eerst was ik zot van winx en toen wolven! mijn ouders snapten niet wat ik zag in die dieren en zelf kon ik het ook niet uitleggen zelfs nu niet. het was gewoon zo! ze waren mjn meester passie. MEESTER PASSIE WOLVEN!!!! jarenmang had ik aan wolfje al mijn geheimen verteld. hij zag er nog uit als die klasiekke knuffel maar dat kon me niets schelen! hij was en bleef van mij! ooit, mijn ouders haden me het verteld, waren we in het wolvenpark gaan wandelen(vanwege moi natuurlijk). het was een par kaar je de wolven vijlig achter omheining kon bezichtigen. ik was 9 toen en was weg gelopen. zonder goed te kijken waar ik heen liep was ik door een gat in het hek gekropen. een hele roedel was op me af gekomen maar dede me niets. park opzichters hadden me uit het domein gehaald. zelf herriner ik me er weinig van alleen ee natte vochtige tocn op mijn wang. mijn broer had daarvan een foto. als zelfs wolfje mij niet kon troosten keek ik naar de foto van de wolf die over mijn wang likte terwijl ik het dier met grote ogen bewonderde. het gaf me een gelukzalig gevoel.

Reageer (3)

  • SimoneV

    i love wolfes 2 :D:D:D:D

    1 decennium geleden
  • Dreamy

    echt heel leukkk(cool)

    1 decennium geleden
  • GentlePirate

    MEESTER PASSIE WOLVEN!!!! echt wel!!!!!!
    jeeey!!!!(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen