‘Lionel, moet je zien!’ riep Amber geschrokken. Ik rende snel naar beneden toe in mijn boxer. Amber keek even naar mijn lichaam maar schudde toen haar hoofd. ‘Lees.’ En ze drukte de krant in mijn handen.

Barcelona faalt tijdens de eerste wedstrijd

FC Barcelona heeft de eerste competitie wedstrijd volledig verknalt. De eerste vijf minuten speelden ze geweldig, zoals we ze kennen, maar de rest van de wedstrijd waren ze een grote flop. Zelfs het wonderkind Lionel Messi bakte er niks van. Al zijn doelpogingen waren geen eens doepogingen te noemen. Niets zat ook maar in de buurt van het doel. Is dit gewoon nervositeit van een eerste wedstrijd of is het gedaan met het Barcelona wat wij kennen?

Ik staarde verbaasd naar het kranten artikel. ‘Wij spelen één slechte wedstrijd en direct is het gedaan met Barcelona?’ riep ik en ik gooide de krant weg. ‘Lionel rustig, ga straks gewoon vol goede moed naar de training. Laat je niet kennen door één zo’n stom artikel. Je gelooft het toch niet he?’ vroeg Amber zacht en ze streelde over mijn buikspieren heen. Ik kreeg kippenvel door haar aanrakingen en ik pakte haar hand vast. ‘Je hebt helemaal gelijk.’ Zuchtte ik en ik drukte een kus op haar voorhoofd. ‘Ik houd van je Lionel.’ Mompelde Amber. ‘Ik ook van jou lieverd, ik ook van jou.’ Fluisterde ik.

Ik kwam de kleedkamer in en het was echt net en kippenhok, iedereen schreeuwde door elkaar heen en niemand luisterde naar wat er gezegd werd. Xavi was de enige die rustig op de bank zat. ‘Vanwaar die heisa?” vroeg ik en ik trok mijn shirt uit. ‘Heb je de kranten gezien?’ vroeg Xavi en hij begon ook met omkleden. ‘HEE! ALLEMAAL EVEN STIL!’ gilde ik en iedereen werd direct stil. ‘Negeer wat er in de kranten staat. Wij zelf weten wel beter, dus we laten ons niet kennen.’ Zei ik. ‘Ja maar-‘ ‘Nee niks, we vergeten wat er is gebeurd en gaan gewoon verder.’ Onderbrak ik Dani. Ik kleedde me verder om en negeerde wat de rest allemaal zei. Toen ik klaar was liep ik samen met Xavi vol goede moed het trainingsveld op. We gaan er weer helemaal tegen aan.

Reageer (6)

  • Noorhelm

    leuk geschreven!
    x

    1 decennium geleden
  • Queensbury

    Amber wil ook altijd zijn spieren voelen he (joehoe)
    Haha, ik vind het niet echt leuk of zo
    maar ik wil toch meer (wbw)

    1 decennium geleden
  • Casanova

    DIE KRANTEN ZIJN KUTTTT.
    EN IK NIET.
    EN LIO OOK NIET.
    LIO IS SEXY.
    En nu mag je verder want hij is heel sexy en Lio ook maar dit verhaal ook en jij ook. (wbw)

    1 decennium geleden
  • Casanova

    Lio zonder shirt.
    Lio zonder shirt.
    Brb even mezelf oprapen.

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Mooi!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen