~83~ HE WON'T WAKE UP?! [part 2]
Nathaniël zitten. Hij zit een videogame te spelen op Roseline's bed, en merkt niks op.
'Oké, kom.'
'Oké, kom.'
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Mijn ogen zijn ook schoteltjes,
1 decennium geledenik kan niet wachten tot je weer verder gaat!!!
Nu zijn míjn ogen schotel
1 decennium geledentjesHet is zo onfair dat Alex en Elena die krachten niet kunnne gebruiken! Zeker Alex, die kan ooit nog een klijger worden, maar dan moet hij eerst ouder worden en snelgroeivampier worden -wat Dapne en Nathan en Elizabeth en Daniël en Mat... ga zo nog een tijdje door, nooit zouden goedkeuren- en dan is de kans groot dat hij een krijger zou worden. Het probleem is dus dat hij te jong is en dat niemand het zou laten gebeuren, kan je nagaan hoe ze reageerden toen Nathaniël veranderde.
Ik snap het hele 'zijn lichaam houd hem tegen'! Het werd tijd dat ik eens iets snapte, tot nu toe had ik het nooit door:$!
waaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh!!!!!!!!!!
1 decennium geledenga jij nu eens heeeeeel snel verder!!!
*zit hier naar het scherm tekijken met open mond*
en mijn neefje zit nu de hele tijd irritante vragen te stellen, vooral waar het verhaal over gaat. Maar dat ga ik mooi niet zeggen, want dat kind is altijd doodsbang!
en nu dus heeeeeel snel verder!!