Foto bij Ichijo's antwoord.

Nu krijgen we te weten wat zijn antwoord is.

Yuuki POV.
Ichijo:'Ik zou dol graag bij jouw op school komen Yuuki.' Hij kust je en je weet dat jullie bij elkaar horen. Kan je me wat meer over het vampierzijn vertellen? Ichijo:' Tuurlijk. Laten we maar naar Kuran gaan hij wilt je ook helpen. Als we weten bij welke familie je hoort dan kan k je de rang orde vertellen.' laten we dan maar gaan. Hé Kaname kan jij ons helpen? Kaname:' Met wat zou ik jullie moeten helpen?' We willen uitzoeken wie mijn familie is. Kaname:' Tuurlijk. Laten we naar het lab gaan.' Thanx Kaname. Wat onderzoeken later. Kaname:' Ik weet tot welke familie je hoort nou ja beter gezegd welke 2 families.' Echt welke? Kaname:' Je bent de dochter van Kuran Rido en van Shizuka Hiou. Dat betekent dat je een pure blood bent. Hun horen bij de krachtigste families uit de tijd en mensen dachten dat je dood was en dat betekent dat de krachtigste vampier ooit nooit zijn kans heeft kunnen krijgen om haar plaats op te eisen.' Ben ik de krachtigste vampier ooit, maar dat kan niet ik ben Tadase's tweeling zusje. Ichijo:' Ze zeggen dat dit je reincarnatie is en je bent nog steeds zo krachtig. Het klopt ook dat ik trouw ben aan de Kuran familie dus ook aan jouw.'

Reageer (3)

  • IDunnoXD

    super snel verder!!! zoooo leuk!!!en je gaat me idd vaker zien ghegheghe =3

    1 decennium geleden
  • Greyness

    Sbell verderr~~!! <3

    1 decennium geleden
  • Allysae

    kaaaaawaiiiiiiiii
    snel verder
    hihi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen